Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mortillsju skrev 2009-07-08 15:09:54 följande:
    Underbart kul bild!!
    störtskön
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-07-08 15:13:26 följande:
    ja hon har underbart hår men borstar det motvilligt barnmorskorna skrattade lite på bb för hon hade såå mycket hår när hon föddes och så hade hon brunt hår med blonda toppar så det såg ut som om hon hade slingor kolla mysungarna åhh så små gillar inte jeans jepp jag köpte på salgen
    Borsta håret brukar inte vara populärt

Å den där bilden minns jag åxå!! Såååå himla små och helt underbart fina i starsen {#lang_emotions_heart}  *go ungar*
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-08 15:21:15 följande:
    Jo precis så tänker jag Det roliga med Molos katalog är att de har ingen ängslighet alls i sitt matchande utan der är huller om buller och blir ursnyggt, tycker jag i allA FALL. sÅ EGENTLIGEN SKA MAN BARA KÖPA DET MAN GILLAR OCH SEN KLÄ HEJ VILT, ELLER ouups capslock....än hellre låta barnen välja själva
    Tycker det är störtskönt!!  

Ska prova en sån stajl i höst tror jag, helt crazy combosar {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan

Å jösses!! Kl e halv fyra o jag har inte fått NÅT gjort!!!

Måste greja lite här hemma nu

Cu sötisar...

• RååSa BuBBlan

Här listas de Molo som vanligt ser jag

Nån som kan råda en mamma med totalt hjärnsläpp

Om man sålt en auktion på köpnu med fraktfritt samt en med bud plus porto och ska skicka dem tillsammans, visst ska det läggas porto på det då? {#lang_emotions_dreamer} Inte fasiken blir det fraktfritt då heller va?

• RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-07-08 18:15:30 följande:
    Åsså skrämde man bort alla.....
    poetry on the way
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 18:23:37 följande:
    Gokväll tjejer!Denna månadens långa arbetspass är över! Jag har som vanligt varit helt off i en vecka men nu e jag på rätt spår igen Vad händer här, shoppas alla bara nya molo? Jag har knappt sett vad som kommit in ens ju....
    Å spana på LLM, dom har ju rätt mycket Men de kanske du redan kollat
  • RååSa BuBBlan
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-08 18:24:03 följande:
    Då borde väl köparen få betala portot för ena plagget och du betalar det som skulle vara fraktfritt.
    Jo men de hamnar inom vikten för portot på den vara med bud plus porto  

Gud jag kan inte täääänka just nu!!!
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-07-08 18:26:50 följande:
    Näe, köparen betalar ju porto för det ena plagget då. Vet inte vad jag ska ha till, men det blir nog jättefint. Dom var ju så söta så jag kunde inte låta bli Har du beställt några Molosar?
    Ja portot för den med bud plus porto måste väl köparen betala då? Men sen den som blev fraktfri kan liksom åka med på samma porto, det ryms inom viktgränsen.. Gör jag nåt galet då om jag sampackar dem på första varans porto?

Nope! Inga nya Molosar än
  • RååSa BuBBlan
    Raihana skrev 2009-07-08 18:30:09 följande:
    Om tröjan som var på KöpNu tex kostar 24:- i frakt och den som skulle vara frakt på ryms inom 24:- gränsen så hade jag som säljare inte tagit extra i porto. Men om det hade blivit säg 36:- så hade jag tagit 12:- i porto. Är´u me nu?
    det va en klänning med 24.- i porto som gick på bud plus porto sen ett par leggings som kostar 12.- att skicka som gick på köpnu fraktfritt.. å dessa leggings ryms inom 24.- gränsen med klänningen.. Ska köparen då betala de 24.- och jag låta leggingsen åka med "gratis" trots att jag skulle betala portot för dem?

Sånt här gör mig alldeles snurrig i hövvet

*fattar nada*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14