Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tasha78 skrev 2009-07-09 16:34:35 följande:
    hur gammal är man på ett ungefär för det linnet
    Ungefär 5 år.
  • SmillaMilla

Råsa bubblan: Tröjan är ju faktiskt riktigt fin De gröna byxorna passar visst till mycket, eller hur.

• SmillaMilla
    isako skrev 2009-07-09 21:40:24 följande:
    Ohhh jag är också sååååå sugen på en bugga!! *suck* Men kan inte bestämma mig då flera har sagt att man nästan måste ha en annan vagn också och jag aldrig lär få ha mer än en för gubben.. Ja, förutom då kankse en paraplysulky eller nått.. Inboxar dig gumman. Och TACK sötnos för att du orkar med o kolla!!
    NEJ! Du kommer inte att behöva en annan vagn! Buggan är bäst
  • SmillaMilla
    Morty skrev 2009-07-09 21:48:31 följande:
    Helluuu i tråden. Ska man köpa lite rea eller satsa på bra höstnytt??? Vad tycker ni?
    ja jag har inte lärt mig gilla de nya. Så jag säger rea
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2009-07-09 21:49:36 följande:
    Jaha, är det du som bor i Kalix?  Ja, jag förstår inte! Har köpt tokmycket både med och utan rea. Finns ju ändå massor kvar. Men hon funderar väl på att öppna webbshop, luleåborna är så snååla
    Jag tycker inte att vagnen är svår att köra i snö. Gick jätte bra. Men vill man så finns ju såklart vinterhjulen att komplitera med.
  • SmillaMilla
    Morty skrev 2009-07-09 21:50:29 följande:
    Så fin!!! Jag gillar buggan massor men kom på det alldeles för sent och Mattis var för stor tyckte jag för att köpa en sådan. Skulle vilja ha en liten en bara för att få köpa en bugga.
    Ja det gör du rätt i! Annars tycker jag att barnen kan sitta i buggan länge. Min plan var från början att byta tillbaka till uj som jag hade till sonen. Men denna är ju bättre än uj. Bättre än alla andra 17 vagnar jag hade till sonen
  • SmillaMilla
    Morty skrev 2009-07-09 21:52:03 följande:
    Inget du fastnat för? Ännu kanske....
    ja jag lär ju ha hela gaderoben full om några månader. Men just nu tycker jag att färgerna är för mörka.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14