Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-18 22:13:28 följande:
    ja, jag blev blixtförälskad i den!! fanns linne i den med, men bara stl 1-2 år kvar på den sidan jag kollade *ledsen* fanns t-shirt till max, men suiten e jag kär i redan, o sen linnet.. t-shirten va fin, men inte så jag mååste ha den.. *suck* vill vill ha suit.. hmm.. pyjamas borde väl funka även till tjejen??? hur e suitarna i stl? jämfört med molo? har bara linne innan i hugin..
    Har inte haft Hugin suit till min på över ett år med DÅ var de iaf stora i stl, tror inte de ändrat modellen men vet inte
  • Fantastiska Skatt
    Busbellan skrev 2009-07-18 22:16:47 följande:
    japp, hoppas hon somnar snart, hon ligger i alla fall i sängen nu och tittar på pippi.Hemsk mamma va som låter henne somna till film
    Mmmmm superduperjättehemskamamma!! Ska nog inte erkänna hur ofta mitt troll får somna framför tv:n när det krisar
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-18 22:18:16 följande:
    Menade cowboy men ferrari är också jättefin!

JA det är så olika. Hoppas ni kommerpå nåt bra iaf.

Ja redit rälig är jag! Allt är bra här. Hos er med??

Jajjemensan, här är det toppen - skönt att vara ledig imorgon och det fina vädret tycks hålla i sig Så imorgon hoppas jag kunna vara ute hela dagen med busen!! *saknat*
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-18 22:21:51 följande:
    Skatten: Hur stor var skatten när han hade stjärnmolojeansen och vilken stl var det? JAg köpte såna i 92 till Anjelin men de är ju värdelösa. Hon går och håller i de och vill inte ha de....
    Menar du de med mudd? Varför värdelösa?? Jag ÄLSKADE dom, dock tror jag de sitter bäst på blöjbarn faktisgt *hmm* Tror Oliwer skulle se tokrolig ut i de nu när han är blöjfri... Han hade 86 och hade de i fram till i vintras så upp till två år och kanske si så där 87cm el nåt
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-18 22:24:27 följande:
    Skönt att vara ledig! Här är det jobbhelg. Har jobbat i ett dygn och slutade 16.30 idag. Dags igen imorgoneftermiddag.Har ni fint väder ni? HÄr bara åskar det och regnar.
    Ischa... japp ledig söndgar Nåja, så ledig man nu kan vara åtminstonde
    Å fy bubblan det där åskandet och regnandet hade vi till och från i et par veckor slog ut apparaterna på jobbet o dyl *Livrädd skattmamma*
    Busbellan skrev 2009-07-18 22:25:38 följande:
    Kan hon ha de jeansen öht?Köpte ju såna till Ella på T, i strl. 92- Längden är bra, men jag hade fått o två Ella på bredden Så de åker ut på T igen till hösten
    Precis, tror inte de sitter uppe på smalisar har jaag för mig jag har hört.....
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-18 22:26:00 följande:
    hej tjejer jag har inte shoppat danskt på ett tag nu, men jag har stillat min hunger med en MASSA billigt från lindex. när man handlar där så får man sig en tankeställare...jag shoppade hmm vad var det.. 6 tunikor, 2klänningar 1 par frottebyxor 1 par leggings, 2 tshirtar, 4 långärmade tröjor, 10 par kalsonger, två par trosor och 4 par strumpor för 390kr  det är vad EN molo tröja kostar...
    jäklans
    Busbellan skrev 2009-07-18 22:26:27 följande:
    Va, har ni haftfint väder idag Här har det regnat och varit mulet hela dagen, har inte fått en skymt av solen ens
    Mm idag äntligen, men som valigt när solen tittar fram sitter man inlåst på jobbet *yäck*

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:29:34 följande:
    Det där känner jag igen!! Om man skulle handla Lindex istället som absolut inte är fula på nåt sätt.. Tänk va PENGAR man skulle ha kvar Å kasta inte tomater på mig nu tjejer!! jag tääääänker bara
    *tar ett äg istället dårå*
    Fast å andra sidan hur mycket skulle du få igen på T för dom sedan och kunna köpa nytt för?
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:36:27 följande:

Å men du... Jag sålde Lindex brallor.. Såna dära velourisar 5 stycken i ett paket o fick typ 430 spänn för dom
    ööhh jo tack jag såg det, tänkte att de skulle bli oliwers lixom men njä, de sprang iväg
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-07-18 22:40:17 följande:
    JAg måste med se irl, men vet inte när jag ska hinna...Undrar om jag kan få med mej mannen till cillen när vi ska på barnledig kväll i hbg på torsdag.
    HA HA HA HA *stackars gôbbe*
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-18 22:45:09 följande:
    www.matadorkids.se/index.php&pro...gillade den verkligen!! hoppas färgen är så turkos irl
    Men fybubblan va fiiiiiin!! En sådan overall måste ju skatten ha!!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-18 22:56:02 följande:
    haha ja men ditt lilla barn verkade ju ha både overall o jacka . isabel BEHÖVER ju kanske en ny overall den orange är en 92a bara... dock gamla 92an så den är som en 98a men nä jag tror den är för liten... åhhhhh hon behöver en overall insåg jag nyss *lycka*
    Ameeen ååååå, nu kan jag ju inte släppa den turkosa overallen jue.... vill ha den, gud va fin!! Men Skatten kommer byta familj om han inte får ha regnbågsoverall i vinter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14