Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-20 17:44:12 följande:
    Hej nikki!!  *vinkar* Hoppas du mår bättre!
    Hej hej Jo på bättringsväg här och grymt shoppingsugen men jag har ju min super stora leverans som kommer snart så jag har inte råd att shoppa mer.
    Längtar till meandi så man vet om man vågar köpa mer molo eller om jag skall ha lite meandi också{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 17:46:18 följande:
    voj voj- jag kommer få Tradera duktig också Detta är de danska suitsen, sen tillkommer andra suits, bodysar+byxor, klänningar etc. Samt att jag motvilligt kommer få lov att släppa iväg de pojkiga printen... Jag fattar inte vart allt kommer ifrån
    Jag tyckte jag hade rätt mycket kläder men nu måste jag fråga- är din man miljonär???
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-20 17:49:32 följande:
    Du e verkligen crazy!! Klart du måste vänta m att beställa mer molo Ses vi den 10e?
    Går och kollar mitt schema direkt
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-20 17:49:32 följande:
    Du e verkligen crazy!! Klart du måste vänta m att beställa mer molo Ses vi den 10e?
    Det måste vara ödet. jag är faktiskt ledig den 10:de. Bokar in mig direkt
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 17:52:27 följande:
    Åhh glass äter jag just nu- dagens andra skål med ananassplitglass Ha ha- I wish Dessa är faktiskt köpta i princip för Traderapengar och då majoriteten på salg alternativt rea. Glöm inte heller att jag köpte sonens första suit när han var 3 månader, även om jag då fortfarande var någorlunda sund i mitt shoppande*long gone now*
    Härligt Har du många tryck som går igen eller är alla 110 olika tryck???
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-07-20 17:56:56 följande:
    Läste just att 1 av 3 foster dör vid en operation av brusten blindtarm...och 1 av 100 av gravida kvinnor...var visserligen en amerikansk sida och de har väl en förmåga att överdriva kanske? Eller ja, sjukvården ser ju annorlunda ut där, siffrorna kanske beror på att de söker vård för sent??1 av 10 foster dör under operationen även om blindtarmen inte hunnit brista...åh vad detta var lugnande information för mig...INTE!!! Det gör rejält ont just nu...måste ligga platt på rygg...fattar inte hur de tänkte när de sa att jag skulle komma tillbaka kl.8 imorgon för nya prover!  Förstår att de inte vill sätta diagnos för snabbt men ändå...mitt illamående och kräkningarna skyllde de ju på graviditeten...
    Men vännen
    Snälla sluta läs sånt, det skrivs så mycket på nätet och om det inte är typ från sjukvårdsrådgivningen på svenska sidor så är det inte alls säkert att det stämmer. Inte bra att du hetsar upp dig nu. Ring och fråga en läkare istället.
    Du skall se att allt kommer att gå jätte bra. Skickar massor av kramar{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-07-20 18:03:25 följande:
    står inte så mycket på 1177.se står bara att det är svårt att sätta diagnos på gravida, inget om hur det går för gravida som får blindtarmsinflammation.Men jag väljer nog ändå att lita på läkaren då...hon verkade kunnig och ändå lugn med att skicka hem mig över natten...
    Dettta är ju inte exakt samma sak men skälet till att jag skev att du inte skall lita på allt på nätet är att när min mamma fick bröstcanser så skev hon ut saker hon hittade på svenska sjuk sidor och när hon sen träffade läkaren så berättade hon att hon läst om det på nätet och han blev mycket upprörd och frågade var hon hittat informationen.
    Nu hade hon tur och hade tittat på "rätt" sidor men tydligen finns det MASSOR av felaktig information om alla möjliga sjukdommar på nätet.
    Ring din doktor direkt imorgon med frågorna du har. Det är ju bara naturligt att man blir orolig och vill veta vad som stämmer.
    Kram kram kram
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 18:15:14 följande:
    Håller med Nikki- sluta googla nu för du kommer bara göra dig själv mer orolig och ledsen. Lyssna på din kropp och åk in om det eskalerar. Stor kram till dig Ja-det kommer
    Lägg 10 suits i varje bild så kan man se dem bättre, kanske sortera efter stl???
  • nikki2006
    mortillsju skrev 2009-07-20 18:26:28 följande:
    Vem i hela friden har 110 suits?? *impad*
    smultronhjärta- vem annars hi hi {#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    Morty skrev 2009-07-21 10:55:09 följande:
    Nikki: Söta tjejerna med sina härliga fotominer!
    Tack så mycket. En del av mig tycker det är lite härligt och en del vill ha lite mer "normala" bilder hi hi. Du ser ju hur de ser ut på ALLA bilder
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14