Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-18 13:21:04 följande:

Yes! Nya bud nu serru   Hoppas det är bättre!!
    Buttelina skrev 2009-08-18 13:21:36 följande:
    jaaa dom har lagt till en ny strl *gillar* men jag skulle vilja ha 104/110 med
    Men gud så bra! Kevins 86/92 or ligger på gränsen och 98/104: orna i växa lådan är för stora
  • Jes sica
    Incommunicado skrev 2009-08-18 16:18:02 följande:
    bra pris också funderar.... jag har redan förbeställt massa jeans hos Malin på www.litencorrelin.se och zipjackor till mina två grabbar (lillkillen måste ju få med) men en jacka kanske... fast jag ahr ju redan rainbowjacka till D, kanske lillkillen ska få då, hmm, nej... får nog hopa men den är ju ganska billig upplever jag?? Hade det varit höstjacka hade jag slagit till! Hon är väldigt trevlig och tilmötesgående i den butiken tycker jag, me like! Man får sina favvisar. Malmöbutik om jag inte minns fel, Butte du har kanske varit där?
    Jag är oxå sugen på en vinterjacka. Men undra hurpass varm och bra den är när den är såpass billig
  • Jes sica
    Incommunicado skrev 2009-08-18 16:27:34 följande:
    undrar också. KLanske den är mer för senhöst el så? Vore bättre för mig... man borde nog maila en butik och fråga. Ska göra det!
    Kan du inte ta och meddela mig när du får svar? Höstjackor har jag massor så jag är ute efter en vinterjacka
  • Jes sica
    Incommunicado skrev 2009-08-18 16:32:13 följande:
    självklart, I will spread the word!
    ah så bra tack
  • Jes sica
    Incommunicado skrev 2009-08-18 18:13:30 följande:
    Angående Nova Star jackan i rött:Jag fick besked från Malin på litencorrelin.se att den är varmare än höstjacka, men inte supertjock, så det är väl troligen som Molo Holden. Jag har beställt en så ni som tvekar kan ju avvakta. Hon sa också att hennes nya webbsida strular och att den inte blir klar förrän imorgon, men att man kan beställa nyheter via gamla sidan iaf.
    Aha men då känns den nästan lite överflödig. Lär ju inte vara tjockare än po.p ws och skalis vi bukkar ha när det är mild vinter. Fast iofs är den rätt så billig...
  • Jes sica

NEEEEEJ missade auktionen på molovinterjackan på t den gick ut precis när jag skulle bjuda över skit också!!!

• Jes sica
    Harley skrev 2009-08-21 13:03:48 följande:
    Visst är de Hoppas någon annan vet
    Du har inga att sälja va ? Underbara är dom!!!
  • Jes sica

Jes sica skrev 2009-08-21 13:12:52 följande:

Du har inga att sälja va ? Underbara är dom!!!
    Oj så får man nog inte skriva här men du kan ju alltid inboxa
  • Jes sica
    Harley skrev 2009-08-21 13:21:01 följande:
    Nope, jag har inga så det gör nog inget att du frågade 06 eller 07 tror jag också, men är inte helt säker.
    fasiken då
  • Jes sica

Massor av grattis till smultron!!! Hon var verkligen hur söt som helst!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14