Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-13 10:42:33 följande:
    Hej hej. kikar in från lekterapin. Maia leker för fullt. Inget har kommit ut än trots vattenlavemang...hon ska få olja igen ikväll och vatten igen imorgon o det verkar som vi blir kvar hela veckan med samma procedur. Hon äter ju ingenting heller...lever på isglass. Läkaren som kom idag var iaf supertrevlig och vill kolla upp detta noga så de ska kolla gluten nu också även om han inte tror att det är det. men han vill kolla alla möjligheter. Så de ska gå in och ta prover från tarmen...ännu en hemsk upplevelse för Maia men det måste göras... De ska även kolla sköldkörteln om det är så att den producerar för lite nu, när hon var liten producerade den ju för mycket men nu är det 2 år sen de kollade den. Ja det känns iaf som de tar oss på allvar och alla är jättetrevliga. Humla - Grattis till giftermålet
    skönt att dom tar det på allvar och hoppas det kommer något snart det är ju hemskt
    Исидора
  • Tasha78

ser att ni pratar leksaker har någon kanske sett en sådan här vill så gärna ha men hittar ingen i sverige visserligen ska jag till toys r us imorgon så jag hoppas att dom har
    n1415_d_1.jpg

Исидора
  • Tasha78

oj va många fina smurfar det finns

Исидора
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-07-13 15:33:14 följande:
    hejsan hejsan =P...kikar in från jobbet en snabbis=p..... fåttreda på att jag fått ett vikariat nu fram till feb =)...den var på 80% men kan ju inte jobba så mkt med tanke påatt max bara e 8mån... men fick ner den till 60% så glad för jobbet med tanke på att det kanske kan bli fast anställd efter det =)......
    va skoj
    Исидора
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-07-13 20:49:30 följande:
    3-4 sover han.. men han behöver dessa tupp lurer för han blir så kinkig om han inte få sova.. på dagen e det inga problem å få han sova.... gah ingen som vil låna han ett tag...lovar ni får det gratis=P.... bollade över han nu till maken inte för att det hjälper då han e mammig med =S.....
    jag vill ocksa ha ett mammit barn hur skaffar man det
    Исидора
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-07-13 21:03:45 följande:
    haha.... du kan få låna max så kan han lära ut=P.....kan skicka han med bud ikväll=P... hehehe nu hittade han sin fina cerise rosa napp som hans tjejkusin valde till han....
    min är så pappig sedan dagen hon föddes bara han kan trösta och sitter hon med honom och jagn kommer och pratar gallskriker hon
    Исидора
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-07-13 21:06:02 följande:
    tjtjer lägger in frågan igen.. vann en kobody med stjärnbyxor för 160 å på stjärnbyxorna var det 3 fläckar på baksidan. inte stora men de syns å r beigebruna=(.. fick ju kläderna nytvättade luktade å kändes så....så frågan e juom de ens gå bort i tvätten =(.... hur ska man göra??
    jag hade bett om att få tillbaks lite av prngarna var bodyn ok
    Исидора
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-07-13 21:08:19 följande:
    asså......det va ovanligt... har tyvärr inget svar där... du får muta henne med mer molo tro ja=D
    ja hon är bara 3 månader så det går inte just nu
    Исидора
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-07-14 18:44:35 följande:
    Ja, det är ju bra iaf  Velar förresten mellan att köpa Molos regnbågsställ eller IdaTs till våren när M är ett år, vilket är "bäst" tycker ni?
    jag har samma fundering
    Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14