Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Bubblan- Vilken fin shopping! Guud vad fin pins-suiten är! Tur att jag beställt en sån

SMilla
    - söta Svea i Molos prickar!
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2009-07-10 15:30:46 följande:
    Goddagens i tråden, hur var det härdå? Hos oss är det sådär, bebben arm är dålig igen. Den har gått ur led förut och vi todde den gjort det igen igår när vi var i busborgen men läkaren tyckte det känndes som den var rätt och vi fick röntga för att se om det var nån spricka men icke. Men lik förbenat har hon inte anv armen sen igår kl 17, detta är nog tredje gången. Massa fint ni shoppar, jag gillar de lila stjärnorna. Nån som vet vart man kan köpa molo luv klänningen i rockabilly stil med stjärnor i luvan? Har för mig jag läst att vårens vita stjärnor på svart botten var av dålig kvalite, stämmer det?
    Hej tjejen. Trist med lillans arm. Hon verkar ha lätt för att få den ur led

Visst är de lila fina? jag kommer shoppa ett linne men tror att det tyvärr kommer bli dassigt så som jag hört att det svarta med vita blev.
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-07-10 15:21:08 följande:
    Hej kikar in en snabbis. Tänkte bara höra om nån hört nåt från mysgrodan ang. molokläderna ni bokade genom henne? Man är ju nyfiken på om det man ville ha gått till produktion
    Jag har inte hört något än.

Nu kanske jag ska sluta spamma tråden
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-10 16:07:25 följande:
    vad beställde du??? jag beställde gula shorts röd cirkuströja och turkosa velourhooden
    Det blev gula och orange shorts, orange leggings och citronlinnet.

Jag skulle också haft en turkos hood men vill ha i 92 då hans brallor är i 92 och tokstora.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-10 16:59:36 följande:
    jag tog 104 i hooden för den är inte alls stor i strl
    Är den inte? Är den mindre än brallorna? För de tyckte jag var stora. Tror du att N kan ha 98 i hooden?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-10 17:02:54 följande:
    jag mailade med henne... hon hade 104 i hooden till sin dotter som har 98 i tröjor och är 94cm tror jag det var... så nu har jag 86 i brallorna och 104 i hooden haha
    Ok. då ska jag nog komplettera. Då borde ju 98 funka mao
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-10 17:06:46 följande:
    ja gör det! tokfin ju! hoppas nu det stämmer annars kommer lillebror ha sin 104 om typ 3 år
    Haha...det visar sig. Jag testar att komplettera. Går det så går det annars "sparar" jag 150 kr *enkel matematik*

Nu måste jag smita ut igen till svärisarna från min "kisspaus"
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2009-07-10 17:03:24 följande:
    Kankse lurade bilderna mig men tyckte mig se två gröna. En som jag kände igen från för några år sedan, mer ärtgrön, sen en mer dämpad grön, aningen mörkare. Grågrön kanske. Den lila var inte syren utan mörkare.
    Åh, ärtgrön? Det vill jag ha om det finns. Köpte en liten minilurv i ärtgrönt på salgen nu för framtida bruk
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2009-07-10 17:09:57 följande:
    Jag hoppas färgen i katalogen stämmer med verkligheten.
    Det hoppas jag med för då blir det en sån till Noel.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14