Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 11:05:03 följande:
    Ja de är deras första och sååååå efterlängtad!! Dom fick ju besked av läkarna att dom inte kunde få barn på naturlig väg, och kanske inte ens med hjälp då min syster har dåliga ägg.. Å nu när dom fått tid och tagit lån för behandling så blev dom gravida helt plötsligt på egen hand När ska din syster ha?
    Wow, verkligen häftigt när det blir sådär! En liten mirakelbebis {#lang_emotions_heart}

Min syster är beräknad till mitten av december. Det är deras andra, men hennes första biobarn. Hennes sambo fick en dotter i juli-08 så det blir tätisar {#lang_emotions_heart}
  • snigelina
    Morty skrev 2009-07-10 11:09:37 följande:
    Åh vad härligt!! Hoppas den lill* stannar! Vi hjälper till att hålla tummar och tår! Butte: Såg nu.....vi har inga pärlplatteleggings..... Vet inte varför jag inte kommit mig för att shoppa några. *dumma jag*
    Toka! Fanns ett par i 116 på tradera, men de är för små antar jag..
  • snigelina
    LJ2 skrev 2009-07-10 11:16:26 följande:
    nån som vet om det kommer djurtryck i år?? gillar dom ju massor... !!
    molo? bara fåglar och älgar tror jag..
  • snigelina
    Morty skrev 2009-07-10 11:20:43 följande:
    Tror inte ens att isako har pärltights i sina växalådor i storlek 122 eller 128.  
    Det tror inte jag heller Vi har i 110, 116, 128 och 140, men de stannar här
  • snigelina
    Morty skrev 2009-07-10 11:38:27 följande:
    Så nu är KIK KID klänning hoppad! Hittar nog några leggings där hemma som passar. Vi har ju älg, sländorna sen står det still......  jo aqua har hon också. Får väl se vilka som passar annars har vi fullt med enfärgade också.
    Älgarna måste ju passa bra till! Fast jag tycker att din dotter ska växa ur älgarna så de kan flytta hit

Jag har bara hamstrat 116 av pärlleggingsen egentligen, 128 och 140 används av mina stora tjejer
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-10 12:53:15 följande:
    Hej hej flickor Maten står o puttrar på spisen, bulldegen jäser, lillan sover och de andra två trollen leker så fint. Härlig dag O jag mår INTE illa för första gången på 8 veckor!!!!
    Åh, vad SKÖNT för dig! Du låter pigg och energisk
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-10 13:46:59 följande:
    haha vet inte... vågar inte trycka på visa endast kan hända att det betyder att endast dina inlägg ska visas om jag tycker på visa endast i din ruta??
    Ja, så är det. Gillar inte! Men perfekt för en stalker förstås..
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2009-07-10 18:42:45 följande:
    Godkväll girls. Här packas det för fullt *pjuh*, herregud vad grejer det blir, halva vardagsrummet är fullt med väskor och andra grejer. O mitt i all röra ligger det en Liam o sover med feber *suck*, han som aldrig är sjuk annars, så himla typiskt, hoppas han piggnar på sej tills imorgon.
    Men lillgubben Kanske därför han somnade i vagnen också...

Pust, måste man ha med sig så mycket? Vi som ska ta tåget till Falkenberg när vi åker..
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-10 18:46:53 följande:
    Och nu har mina älsklingar kommit fram till Danmark, huuuuur ska jag kunna sova inatt??????
    Vilka har de åkt med?
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-10 18:50:50 följande:
    Husbil med mina föräldrar Ska gå på Tivoli i Köpenhamn......kommer hem på söndag kväll
    Vad mysigt du och gubben kan ha det då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14