Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Lilla Ego 07 skrev 2009-08-04 12:07:11 följande:
    Hej.Handlar väldigt väldigt mycket barnkläder och framförallt danskt men även svenskt såsom plastisock och moonkids. Har upptäckt molo senaste halvåret mer och mer.Men, en liten fråga har jag. Jag bara måste få tag i molo kläder med kaninprintet i stl 62-80 ca. Gärna bodysuits och bodies. Vet att jag antagligen är ca 1 eller 2 år sen :) Men jag köpte en body i stl 56 på tradera nyss och jag älskar den, måste ha fler!Vet inte någonstans där det går att få tag på dem. Ibland kommer det ut något på tradera men inte så ofta.Någon vänlig själ som kan tipsa eller har något förslag vart jag kan vända mig?Thanx:)
    Tycker att det finns alltsom oftast på Tradera. Dock kanske inte alltid nya. Nya fanns i småstorlekar på Molos egna salg senast i våras om det är så att du med kort varsel (ca en vecka) kan ta dig till Köpenhamn nästa gång de har lagersalg. Dock verkar det som om att det inte blir förrän till våren nästa gång. Kaninprintet håller sig dock ganska fint i tvätten så beg utan fläckar är i regel bra köp, även om de brukar gå upp i pris.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-08-04 12:13:05 följande:
    finns på matadorkids.se dock inga bilder än
    Åh, de verkar ta in alla färger? Å kul att overallerna inte ökat i pris. Det trodde jag att de skulle ha gjort eftersom jackorna ökade i våras. Synd att man inte "behöver" någon...
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-08-04 12:37:38 följande:
    499
    Åh, var bra, men baby låg kvar på 449 kr såg jag. Hoppas då bara att de står fast vid priserna.

Nu minss jag inte hur många färger de är på väg att lägga upp, tyckte att det var fler än vad som brukar finnas. Å så finsn det ännu fler? Ska bli kul att se bilderna ordentligt sen.

Idag inviger Karla hundtröjan! Helnöjd sprang hon och speglade sig så fort den kom på! {#lang_emotions_heart}
  • Stormis
    Mosen08 skrev 2009-08-04 13:04:06 följande:
    Det är tunn fleece innuti
    Vill bara lägga mig. Det är alltså inget extra fleecelager, men liksom "fleecigt" på insidan. Vet inte hur de i våras var.
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-08-04 13:08:06 följande:
    HAr dina auktioner kommit fram på T, spm du fick felmeddelande på igår?
    Nej. 3 dök upp direkt, men inget mer sedan dess. Förmodar att det verkligen blev nåt fel så jag ska testa igen. Dessvärre är jag inte hemma ikväll så jag måste nog vänta till imorgon kväll. Suck. Liksom tredje försöket... Det här är sista Prolistorna för mig. Får bita i det sura äpplet och lägga upp direkt i fortsättningen. Vitsen är ju att slippa låsa sig kvällstid, men det går ju sådär {#lang_emotions_undecided}.
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-08-04 13:39:23 följande:
    www.tradera.com/Smafolk-troja-stl-146-152-auk...ingen som har stort barn???stormis läste nu att din lilla snutta hade på dig vovventröjan sötisen den är så fin!
    Japp, fick aldrig fotat dock då hon stack till mormor. Kanske senare, annars nån annan dag. Gillar den oavsett dock
    lillronya skrev 2009-08-04 13:35:01 följande:
    MIna har heller inte kommit upp... Och jag jobbar ikväll/natt. De första jag gjorde funkade jättebra.  
    Då blir vi två som får försöka imorgon då. Hade tänkt att ha söndagsavslut, men nu får det väl bli bb-avslut istället (lägger två v nu). Orkar inte ändra om alla annonstiderna...
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 13:41:13 följande:
    Trallalaaaaa!! Mina auktioner e upp i över 7000.- nu Firade med att hoppa lite direkt!!Fick lite post idag åxå.. Fiiiiina grön/lila Katvig mössan som jag absolut tycker går kanoners till Badges
    Åh, vad kul. Jag hoppas nog på nåt liknande bara de LADDAS upp nån gång. Så surt! 2 st har dock gått på Köp-nu. Båda Småfolk så din teori där håller inte .
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 13:45:58 följande:
    Jag har väl fuuuula Småfolkar då rå
    Ha, ha, det VET jag att du inte har. Bara för stora för oss .
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-08-04 13:46:36 följande:
    jag har shoppat retrotunikan som jag sa inte var min stil
    *asg* Ha, sattes det inte igång en vadslagning om det där???? Det borde vi gjort! Den är superfin, fattar inte att så många var emot den från början. MYCKET finare än tex rosrymden.
  • Stormis
    isako skrev 2009-08-04 14:17:47 följande:
    Butte Förresten, eller Bubblan. Retro Tunikan är den väldigt liten? Skall man gå upp en strlk jämfört med byxorna?
    Tror att Humla köpt tunikorna i baby och hon skrev att de var små. Eller iaf korta i ärmen. Att tex tunikan i 92 hade samma ärmlängd som tröjan i 86. TROR jag. Har ingen egen.
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-04 14:47:52 följande:
    Jojoa: Idag har jag fått STORT paket... Sååååå nyfiken!!!
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag med {#lang_emotions_tongue_out}.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14