Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:57:09 följande:
    Dags för tvättstuga igen..Cu..
    Du tvättar på , är det tradera högen
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 00:56:35 följande:
    nu klockan fem i ett i Juli sitter jag och har köpt en hallon overall!Äntligen velat klart!! NU kan jag sååååva Natti natti på er som är vakna..
    vad bra att du bestämt dig äntligen var köpte du din ?
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 00:56:35 följande:
    nu klockan fem i ett i Juli sitter jag och har köpt en hallon overall!Äntligen velat klart!! NU kan jag sååååva Natti natti på er som är vakna..
    velpotta
  • Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2009-07-25 01:23:46 följande:
    Jag var ju så dum och mätte Saga ikväll och blev alldeles häpen, 98 cm. Lillebror sov sött då men han är huvudet längre än henne. Himmel....då såg jag rätt när jag provade förra årets vinterjacka på honom igår.....den såg så liten ut *skit också*....Så nu kan jag inte sova för det *knäpp i huvvet*
    så lillebror är längre än stora syster kan förstå att du ligger och fundera på det nu
  • Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2009-07-25 01:30:21 följande:
    Nåja, han är storebror till lillasyster men kallas lillebror då han hade fem stora syskon när han föddes. Inte trodde vi att ytterligre en liten en skulle födas ett år senare. Numera Lillasyster då alltså *snurrar till det*
    aha okej  så  smeknamnet hänger liksom med än  ,nu slipper jag ligga o fundera på att lillebror är längre än lilla syster
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 01:35:12 följande:
    aha okej  så  smeknamnet hänger liksom med än  ,nu slipper jag ligga o fundera på att lillebror är längre än lilla syster
    såg nu att det blev lite knäppt att lille bror längre än sin lilla syster ,det är nåt att fundera på
    Nog dax att sova nu
    Så du var ganska så säker på att han skulle vara lille bror för alltid då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14