-
Hmm nu blir jag osäker på om jag ska ta 80 eller 86 i softshell. Attans att man inte bor i Malmö eller något sådant så man kunde prova. Jag vill iofs inte att det ska vara för stort på så frågan är om jag inte ska ta 80 och hoppas på att den passar till våren också .Stormis skrev 2009-08-11 10:00:16 följande:Softis . Jag har provat 80 också och det fanns ganska gott om "greppbart grenutrymme" i den med. Iaf på Karla. Men det kändes lite sjukt att köpa 80 till en tvååring så jag tog 86. Känns helt orimligt att den skulle hinna bli för liten, men man vet ju aldrig. Större kan jag inte köpa nu, då får det hellre bli ett akutköp om hon växer ur denna.
-
Varför ska det vara så svårt att hitta två saker på samma ställe? Tror jag vill ha den lila softshelloverallen och sedan ska jag har ett par moss vantar till regnbågeoverallen. Vem mer än Matador har softshelloverall?
-
Var hittade du dina? Jag hade så fina tidigare men nu är dom slut och vet inte vad jag ska ta.lillronya skrev 2009-08-11 14:30:15 följande:Trist!!JAg fick mejlingbags idag. Så himla fina, tjocka och bra!!!Det skrotet jag har haft tidigare var verkligen värdelösa!!!
-
Vi har till min i vinter 1½-åring.
1 st Molo regnbåge overall
1 st Miniature grön overall
1 st Kidscase lite tunnare overall brun
1 st Katvig vind/regn overall
1 set Minimo regnbyxa och jacka
HM fleeceset att ha under regnkläderna
1 lurvfleece jacka
1 softshelljacka
1 Miniature anorak
Har lite fler jackor men det är mer höst/vår
Och en Molo softshell på väg att beställas
Molo bomulls väpnarhuva
Molos tjockade mössa
Molos tjocka vantar
och gamla mormor stickar tummevantar:)
Sedan syr jag en del mössor själv i alla möjliga färger.
Usch vad det lät mycket när jag läste igenom det men jag är svag för ytterkläder:)
-
Ohh tack:)Fantastiska Skatt skrev 2009-08-11 14:35:26 följande:jag kan rekomendera magasinglag.se Hon säljer även en del på T.
-
Have fun!! Min syster var där i lördags och hon sa att det var en upplevelse av dess like:) Finfin shopping!THEA och Grodan skrev 2009-08-11 15:07:35 följande:Såja, då var en lila och en grön lurv inhandlade och babushka linne och väpnarluva Nu skall jag dusha och göra mig klar för Madonna Ses imorrn Lillronya: Tyvär ingen lycka på vare sig LLM eller Ajabaja
-
300!! ohh holy moses vad du ska sälja, jag tog bara 50 st på ett T köpnu:)Stormis skrev 2009-08-11 15:30:01 följande:Ryktas om att det inte ska vara någon förrän till våren. OM det blir i höst så slöppr datumet inte förrän ca en vecka innan. Förra året var det i början av november. I våras i maj. Jag var med där. Över förväntan måste jag säga, men inte så personligt direkt. Men kul att ha fått se!Puh, nu har jag hämtat mina 300 mailingbags. De såg kanon ut! Nu blir det ännu roligare att sälja ju .
-
Ohh vad glad jag blev! Klickade i BoR Molo softshell overall svart och molo vantar moss, precis vad jag letat efter på ett och samma ställe. Men gudars vad man får jaga runt bland webbshopparna, tur man har en son som sover mycket så man hinner med det också..hihi
-
Jag tog storlek 80 efter mycket velande:) Hade först fyllt i 86 men ändrade mej. Jag får köpa en ny till våren om det skulle knipa.Stormis skrev 2009-08-11 15:39:48 följande:Vilken stl blev det nu då?
-
Fy så trist, att man bara kan skriva så bra om ett plagg som är välanvänt tycker jag är helt galet. Hoppas det löser sej till det bästa.nikki2006 skrev 2009-08-11 17:06:30 följande:Tänkte först behålla den om man fick lite kompensation men ju mer jag ser den desto mer känner jag att jag nog vill lämna tillbaka den för så ful är den