Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Packar en massa idag för imorgon åker vi på semester wiiee{#lang_emotions_sunny}

Alla andra i famlijen har 1 resväska men Bus har 2 Fast hon hade nog haft 3 om jag inte sållat grovt

Och varje gång jag kikar i hennes garderob så är det "hmmm det hade ju varit kul att ha med" Men nä det stackars barnet får nöja sig med 2 väskor

• Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-26 17:37:43 följande:
    Hej hej allihopa.. spenderat heela dagen med familjen, o framförallt äldsta dottern.. jag o hon va iväg i typ 4 timmar i skogen vi har plockat blåbär!! o sen kantareller!! så precis ätit egen blåbärspaj med handplockade blåbär.. *mums*kanske har nåt kort på min telefon sen. lillan va sååå fin efter smakat paj.. o sen tvättade hon håret med blåbärshänder.. *suck*ska snart ta tag i o rensa min svamp.. tråkigt ju!! just det.. hur ofta ser man en orm när man e ute?? såå sällan ju. typ flera år sen jag såg en ute..såg en svart stor snok idag!! typ nästan en meter!! en kvart senare såg vi en huggorm!!! hur stor e den sannolikheten??? *coolt!* dottern missade huggormen, men vi fick kort på snoken iaf *fick myggbett precis uppe mellan skinkorna!!! när jag plockade blåbär, det kliar!!!!!*
    Heeej!

Här packas det för fullt! Sonen är nu nyklippt och dottern badad *phu* 
    Vi syns imorgon wiiee{#lang_emotions_sunny} Jättekul!

Vi går upp vid 5, äter frukost nr 1 väcker Bus precis innan vi åker och slänger oss in i bilen direkt med förhoppningen att hon sover lite till
    Ska jag ta med Bus väskor in? Så du får se hennes garderob ha ha ha
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-26 17:51:04 följande:
    Japp, i morgon syns vi (igen) ska bli kul !!! du får gärna slänga iväg ett mess när ni har 3-4 mil kvar, så jag vet när jag ska knäppa på kaffe o thevatten kläder behöver du INTE fråga om jag e intresserad av o se älskar allt va barnkläder heter!! själv har mina barn ännu inte så mycket molo (enligt mig iaf, men enligt andra så skulle inte dom ha så mycket märkeskläder??), men skyller på att jag e relativt nyfrälst ju =) lillan är väl den som har mest tror jag.. finns så mycket smått gulligt ju =) men lite har jag hunnit samla på mig nu iaf o mer kommer.. o efter salgen (om det blir nån) kommer dom ha ännu mer.. såå kul, sonen väljer själv många gånger sina "motocykkeltöjja" eller sitt Lymdlinne" ska snart fram till ica med, har typ en halv brödlev kvar upptäckte jag för en stund sen!! oj då.. =))
    He he säger till maken att de ska stå lättåtkomliga då Väskorna alltså

Ska lägga in ditt nummer i mobilen ikväll!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-26 17:52:44 följande:
    Hej hej tjejer...EVERLOON du har du hört mer från micke?
    Nix, han vet att jag ska på semester
    LJ2 skrev 2009-07-26 17:53:21 följande:
    får se vad den landar på.. min lilla har precis börjat använda 86 nu.. =))
    Lila IdaT kanske kan vara nåt då?{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    Pimm skrev 2009-07-26 17:58:07 följande:
    Jag minns inte storleken på M men jag funderar på om dom kan vara felmärkta, ser ut att vara typ 1-2 år i mina ögon? Min son är ju 1 år och dom är väl lagon inne i handen men så trånga i mudden och visst är han lite knubbig men inte extremt.Ångrar nästan att jag köpte den skarp gröna overallen för jag är ju helt såld på årets olivgröna, den färgen är "min" :) Kanske ska sälja den jag har och köpa årets Jag har en Miniature i knallgrönt också ...kallas Tant Grön..hihi
    Skarpgrön i vilken storlek?{#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-26 18:01:01 följande:
    jag har haft ormar själv.. så är INTE rädd alls =) e dom "farliga" så har jag självklart respekt, för säkerheten ju.. men dom e rätt häftiga =))
    Hi hi åhh vad vi passar bra ihop Här bor en majssnok och en ödla! Sen var det ju det där med hårdrock oxå

Ni får komma ner och bo hos oss när det är sweden rock
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-26 18:25:09 följande:
    vi har kort nånstans i datorn på dom..!! när de är i glaset.. ett sånt 6-eller 8-kantigt tungt stort glas.. kroppen är kanske 3-4 cm lång!! o så håriga ben på det, o sen några spröt framme, som enligt mig är till för att hugga folk *läs mig* med... första gången jag såg en sån komma mot mig fick jag sån panik att jag bölade efter det är jag bara rädd, men vet numera att det kommer varje vinter.. men överallt!!! så kollar ca 43 ggr i handduken när jag ska ducha kan jag lova..
    Urk, så äckligt!! Kan man inte ringa Anticimex på såna? *brr*
  • Everlonn
    Pimm skrev 2009-07-26 18:33:57 följande:
    Min är i storlek 86 och med vantar i passande storlek (1-2 år)
    Äh, rackans...98 hade varit perfekt ju!!
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2009-07-26 18:38:14 följande:
    men oj va kul!!! att vi ska !!! ja, Metallica (bla annat, men nr 1), ormar e kul.. o molo o shopping.. ja.. =)) finns en del gemensamt.. =))
    Ormar och Metallica har du gemensamt med maken mest och shopping och molo med mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14