Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Underbar jacka i BT

Hade lätt köpt en sådan om det varit en mer pojkig modell och blått eller grönt i färgen

Busbellan skrev 2009-10-01 14:16:43 följande:
    Ella är 91-92 cm lång och jag tog 92, större skulle hon absolut inte kunnat ha
  • MammatillO

Om jag hade haft körkort hade jag nog kört dit

men förhoppningsvis har jag fixat det till våren då blir det Molo salg , Ja om jag får någon med mig

solouniko skrev 2009-10-01 21:39:54 följande:
    Bara det att det är så jääääkla långt ju!  
  • MammatillO

Jo iofs

Jag är sjukt sugen att åka på Salgen till våren iaf.. Men inte kul att åka själv direkt .-(

solouniko skrev 2009-10-01 21:54:34 följande:
    Jo, men det är ju ändå sjukt långt! Kanske är billigare att flyga till köpenhamn, eller till sthlm eller någonstans och lifta med någon
  • MammatillO

Gud vad kul det skulle vara

Känns mer som man kan planera mot våren iaf , just nu har jag full smockat hela tiden känns det som ! Hmm då blir det kanske flyg från kallax till sthlm och försöka fixa något annat från sthlm till danmark ?

solouniko skrev 2009-10-01 22:07:31 följande:
    Men om du åker till våren så följer jag absolut med! Säkert 2-3 stycken till härifrån norr som vill med kan jag gissa  Milliz, bybo, kanske lilla ärtan? FL lisa? Ja, några är vi ju faktiskt så vi borde nog kunna få ihop några stycken tills dess 
  • MammatillO

Nu var jag och snabb duschade lite , Men om jag kommer ihåg rätt från förra inlägget av dig så kan vi ev bli 6 personer ? då kanske tåg vore något?

finns ju 6 bädds cupé

solouniko skrev 2009-10-01 22:18:10 följande:
    Ja helt klart! Fast om vi skulle vara några stycken är det nog smidigast att åka bil, kanske billigast också? Vi får satsa på till våren!
  • MammatillO

Hänger du på om det blir några härifrån norr som åker till våren?

Bybo1 skrev 2009-10-01 23:19:46 följande:
    Vilken dröm det hade vart   Go kväll!! kikade bara in en snabbis innan det är dags för sängen, det tar hårt på en o titta på när dom snickrar
  • MammatillO

Ohhh ännu fler från norr självklart hoppas jag att du hänger på också .

Mathilda03 o Maja06 skrev 2009-10-01 23:34:49 följande:

Jag vill också följa med  Även om jag är en doldis här i tråden  Älskar Molos kläder och bor i urskogen i norr, uppfyller jag kraven? haha
  • MammatillO

Köpte en Molo dalmantiner suit för 2 helger sen på rea men den har spruckigt i tyget får man ens reklamera rea varor? han har bara användt den 2 gånger.

• MammatillO

Jag bor i Boden

Mawe123 skrev 2009-10-02 17:53:58 följande:
    Åh, jag bor också i norr och vill gääärna på salg. glöm inte mig om ni planerar resa i vår!Var i norr bor ni andra norrlänningar i tråden?
  • MammatillO

Ska ringa dit imorgon , men kruxet är att jag bor i grannkommunen

har iaf kvittot kvar och hoppas få byta till något
    annat isf

Pejo skrev 2009-10-02 17:57:31 följande:
    det tycker jag absolut! Så ska det ju inte vara!
  • MammatillO

Så det finns chans att jag får byta iaf ? även fast det är köpt 19 september

Incommunicado skrev 2009-10-02 17:59:10 följande:
    ja man brukar få bytesrätt men inte pengar tillbaka på rea.
  • MammatillO

Kanon ! Då ska jag ringa dit imorgon och höra med butiks ägarinnan

Incommunicado skrev 2009-10-02 18:05:27 följande:
    ja absolut, den är ju trasig! Jag köpte en tröja på annacill i juni, molonytt, en knapp gick sönder för 2 v sedan, fick alla pengar tilbaka inget knussel. Ingen rea förstås, men principen är densamma, men du får inga pengar.
  • MammatillO

Bara haka på

Känns roligt om fler vill med , tror det är ca 1 vecka i förväg man får veta !

Jag ska börja spara pengar nu

molnen skrev 2009-10-02 18:28:00 följande:
    Här är en till norrlänning som gärna vill med på salg . Hur långt i förväg kan man få veta datum ?verkar som det är ganska kort varel ....Dax att böja spara pengar Jag bor i Umeå.
  • MammatillO

Någon som kan tipsa om snygga vinterbyxor i strl 98 eller 92 om dom är stora i storleken den ska passa Molos multi colour

storlek 98 i Molo jackan borde väl bli perfekt nästa höst?

• MammatillO

Nu har mamman fått sig lite kläder från Odd molly , Hahha man handlar för samma summa till sonen men när det gäller sig själv så tvekar man liiiite

• MammatillO

Hej Hej tjejer

Tittar inte in här så mycket längre fått ännu en dyr hobby fast till mig själv då
    men självklart handlas det danskt till lille grabben här hemma fortfarande

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14