Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Underbar jacka i BT
Hade lätt köpt en sådan om det varit en mer pojkig modell och blått eller grönt i färgen
Underbar jacka i BT
Hade lätt köpt en sådan om det varit en mer pojkig modell och blått eller grönt i färgen
Vart var det man kunde köpa katvig sängkläder ?
Hittat katvig sängkläderna blir både lila och blåa
Om jag hade haft körkort hade jag nog kört dit
men förhoppningsvis har jag fixat det till våren då blir det Molo salg , Ja om jag får någon med mig
Jo iofs
Jag är sjukt sugen att åka på Salgen till våren iaf.. Men inte kul att åka själv direkt .-(
Gud vad kul det skulle vara
Känns mer som man kan planera mot våren iaf , just nu har jag full smockat hela tiden känns det som ! Hmm då blir det kanske flyg från kallax till sthlm och försöka fixa något annat från sthlm till danmark ?
Nu var jag och snabb duschade lite , Men om jag kommer ihåg rätt från förra inlägget av dig så kan vi ev bli 6 personer ? då kanske tåg vore något?
finns ju 6 bädds cupé
Hänger du på om det blir några härifrån norr som åker till våren?
Någon som vet vart Katvig sängkläder finns förutom på LLM?
Ohhh ännu fler från norr självklart hoppas jag att du hänger på också .
Mathilda03 o Maja06 skrev 2009-10-01 23:34:49 följande:
Köpte en Molo dalmantiner suit för 2 helger sen på rea men den har spruckigt i tyget får man ens reklamera rea varor? han har bara användt den 2 gånger.
Jag bor i Boden
Ska ringa dit imorgon , men kruxet är att jag bor i grannkommunen
har iaf kvittot kvar och hoppas få byta till något
annat isf
Så det finns chans att jag får byta iaf ? även fast det är köpt 19 september
Kanon ! Då ska jag ringa dit imorgon och höra med butiks ägarinnan
Bara haka på
Känns roligt om fler vill med , tror det är ca 1 vecka i förväg man får veta !
Jag ska börja spara pengar nu
Någon som kan tipsa om snygga vinterbyxor i strl 98 eller 92 om dom är stora i storleken den ska passa Molos multi colour
storlek 98 i Molo jackan borde väl bli perfekt nästa höst?
Nu har mamman fått sig lite kläder från Odd molly , Hahha man handlar för samma summa till sonen men när det gäller sig själv så tvekar man liiiite
Hej Hej tjejer
Tittar inte in här så mycket längre fått ännu en dyr hobby fast till mig själv då
men självklart handlas det danskt till lille grabben här hemma fortfarande