• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2009-07-26 15:39:23 följande:
    lillronyaHelt sjukt, men neej, bara dukati men den tröjan har jag redan köpt.Kan tänka mej lite pippisar till pyret men det väntar jag med att köpa tills det blir lite rea.
    INte ens dessa tokfina stjärnorna? De är nog mina favvosar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-26 15:40:58 följande:
    INte ens dessa tokfina stjärnorna? De är nog mina favvosar.
    Hum...joooo, nu när jag såg dom på din sötfis så blev jag sugen på dom{#lang_emotions_kiss}
    O dessutom var dom ju tok fina till dom army brallorna, har typ inget i garderoben som matchar till dom så dom hänger fortfarande kvar med lapp.
    LIAM
  • lillronya
    Incommunicado skrev 2009-07-26 15:34:50 följande:
    Jag väntar också på Hummeloverallerna, även IdaT ev... kanske reimatec men de är rätt trista i färgerna. Katvig kanske har något fint i år?  Vill iaf inte ha molo om något alls ska köpas, ska prova Ds gröna overall 86 på honom och se om den passar. Den svarta Holden var megastor förra året så den borde han kunna ha men den är ju lite opraktisk på dagis o hemma har vi bara jacka... funderar på om jag ska spara något till bebis också?
    Ska bli spännande att se nya hummel!
    Vi har en svart IdaT att ha i vinter. Den är så fin!
    Nä holden är väl bara snygg inte så praktisk?
    Incommunicado skrev 2009-07-26 15:36:26 följande:
    De beiga army är väldigt snygga, gillade dem inte först men är helsåld. Ebbe jeansen har väl BoR men kanske inte på nätet? Har set dem, de är snygga men måste provas. D har inga alls, fastnade för NS med resår.
    Ja det har de ju, men kass att man inte kan se de. Lilla har också de ju...
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2009-07-26 15:42:00 följande:
    Hum...joooo, nu när jag såg dom på din sötfis så blev jag sugen på domO dessutom var dom ju tok fina till dom army brallorna, har typ inget i garderoben som matchar till dom så dom hänger fortfarande kvar med lapp.
    Inte ska de hänga där med lapp!!
    Kan Liam ha rosa? Isf passar det jättebra till. Vi har haft de grå med rosa skjorta.
    Letade nu i fototna för jag visste att jag kommit på en bra kombo till. Här var den:
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-26 15:46:02 följande:
    Inte ska de hänga där med lapp!! Kan Liam ha rosa? Isf passar det jättebra till. Vi har haft de grå med rosa skjorta. Letade nu i fototna för jag visste att jag kommit på en bra kombo till. Här var den:
    Klart han kan ha rosa Han har nån enfärgad lila t-shirt den är nog också fin till.
    Men åååååh, jag älskar den där regnbågen, skulle göra vad som helst för en sån tröja. Har bunkrat den regnbågen i body och byxa till pyret
    LIAM
  • Mawe123

Jag letar bäbis suits från molo och småfolk, gärna på rea, någon som vet var jag kan hitta?

• Pimm

Hej alla! Jag är en nying på denna sidan och erkänner mej som shoppoholic:) och älskar det..:)
    Jag har denna tråden som favorit i ganska lång tid men först nu tog jag mej i kragen och blev medlem. Hoppas man kan få vara med på ett hörn här? Jag har en son som nyss fyllt 1 år och hans garderob är alldeles för fylld och ändå slutar jag inte fylla på det är ju så roligt med kläder till barn. Visst får man lite gliringar då och då om att han kommer bli snobb, märkesb.. osv men hellre det än ärvda kläder från diverse kedjor!
    Tänkte höra lite med er om Molo vantar, jag har en grön overall från i vintras(köpt på rean tidigt i våras) och jag köpte även en mössa och vantar men jag tycker vantarna är trånga, strl M. Vilken storlek har ni till era små? Mössan i gengäld är stor och jag tycker inte den gröna färgen på stjärnorna passar till overallen, finns det någon Molo mössa med samma gröna som overallen?
    I övrigt så är nog NS, KikKid, Moonkids, Småfolk och Molo mina favortiter...näää vet ni vad, det finns fler Fast KikKid har sköna kläder och mycket som går att matcha. Ha en härlig dag alla!

• Pimm

Hej alla! Jag är en nying på denna sidan och erkänner mej som shoppoholic:) och älskar det..:)
    Jag har denna tråden som favorit i ganska lång tid men först nu tog jag mej i kragen och blev medlem. Hoppas man kan få vara med på ett hörn här? Jag har en son som nyss fyllt 1 år och hans garderob är alldeles för fylld och ändå slutar jag inte fylla på det är ju så roligt med kläder till barn. Visst får man lite gliringar då och då om att han kommer bli snobb, märkesb.. osv men hellre det än ärvda kläder från diverse kedjor!
    Tänkte höra lite med er om Molo vantar, jag har en grön overall från i vintras(köpt på rean tidigt i våras) och jag köpte även en mössa och vantar men jag tycker vantarna är trånga, strl M. Vilken storlek har ni till era små? Mössan i gengäld är stor och jag tycker inte den gröna färgen på stjärnorna passar till overallen, finns det någon Molo mössa med samma gröna som overallen?
    I övrigt så är nog NS, KikKid, Moonkids, Småfolk och Molo mina favortiter...näää vet ni vad, det finns fler Fast KikKid har sköna kläder och mycket som går att matcha. Ha en härlig dag alla!

• lillronya
    ängeln83 skrev 2009-07-26 16:01:14 följande:
    Klart han kan ha rosa Han har nån enfärgad lila t-shirt den är nog också fin till.Men åååååh, jag älskar den där regnbågen, skulle göra vad som helst för en sån tröja. Har bunkrat den regnbågen i body och byxa till pyret
    Har du ingen sån då?
    JAg har två. Kan fundera lite på om jag behöver de båda.
  • lillronya
    Mawe123 skrev 2009-07-26 16:13:34 följande:
    Jag letar bäbis suits från molo och småfolk, gärna på rea, någon som vet var jag kan hitta?
    Ingen bra koll egentligen, men jag vet att annacill har 50 % rea på en del molo iaf.
    Pimm skrev 2009-07-26 16:14:38 följande:
    Hej alla! Jag är en nying på denna sidan och erkänner mej som shoppoholic:) och älskar det..:)Jag har denna tråden som favorit i ganska lång tid men först nu tog jag mej i kragen och blev medlem. Hoppas man kan få vara med på ett hörn här? Jag har en son som nyss fyllt 1 år och hans garderob är alldeles för fylld och ändå slutar jag inte fylla på det är ju så roligt med kläder till barn. Visst får man lite gliringar då och då om att han kommer bli snobb, märkesb.. osv men hellre det än ärvda kläder från diverse kedjor!Tänkte höra lite med er om Molo vantar, jag har en grön overall från i vintras(köpt på rean tidigt i våras) och jag köpte även en mössa och vantar men jag tycker vantarna är trånga, strl M. Vilken storlek har ni till era små? Mössan i gengäld är stor och jag tycker inte den gröna färgen på stjärnorna passar till overallen, finns det någon Molo mössa med samma gröna som overallen?I övrigt så är nog NS, KikKid, Moonkids, Småfolk och Molo mina favortiter...näää vet ni vad, det finns fler Fast KikKid har sköna kläder och mycket som går att matcha. Ha en härlig dag alla!
    Hej hej!
    Ja de där komentarerna får man väl bara leva med.
    Jag tror jag har M i vantar till min tös. Hon är väl stor som en normal tvåring tror jag. Hon fyller snart 4..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14