Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-19 00:50:15 följande:
    Nähä gick alla o la sig nu? Jahapp då tar väl jag o kryper upp till min egen Johnny depp då Får man vara lite ego o allt tycka att de är lite lika Haha var ju störtförälskad i Johnny som tonåring så kanske inte så lustigt att man faller för någon som är lik honom Man kan väl bara HOPPAS att han ser så här bra ut när han är 40+ som Johnny gör www.imdb.com/media/rm1011582976/nm0000136
    jag sover inte än ,ja han är fin din man {#lang_emotions_smile} jag ska krypa ner till barnen jag
  • Rååsa Smurfen
    Raihana skrev 2009-09-19 00:56:56 följande:
    Jag älskade han hur han såg ut som barn, men sen hände ju ngt knasigt.En del av hans musik gillar jag, men jag är ingen musik människa över huvud taget.
    Fast han var fin i många år inte bara som barn tycker jag ,dock hade han väldigt dåligt självförtroende ,ville inte titta i speglar och tvättade sig i mökret när han var liten  ,så hans dåliga självförtroende kom just från när han var barn ,den tiden då de flesta ironiskt nog tyckte han såg bäst ut  och efter som han hade mycket pengar så gick det överstyr  finns så himla mycket om han och hans liv ,hans liv var väldigt tragiskt .
    Har gjort otroligt mycket olika musik  ,jag lyssnar på honom varje kväll ,hans musik hjälper mig att få styrka och ork i jobbiga tider .
    Här är en mini radio med musik non stop  om du vill höra några av hans låtar finns andra artister non stop okså
    http://player.emunityedge.net/player/index.php?playerkey=starlounge_se&stationkey=michaeljackson_se
  • Rååsa Smurfen

är väl bara jag vaken  nu mitt i natten  denna Ghosts passar ju bra som lite natt musik
    ">

Ska inte terra er mer med min musik   ville bara dela med mig av några av mina favoriter ,finns kanske nån mer än mig som gillar Michael här

• Rååsa Smurfen
    Tejja skrev 2009-09-19 21:24:22 följande:
    Eller hur, den kan ju med gott samvete läggas undan ett tag, så att jag kan få behålla den Rååsa!
    helt rätt beslut den rååsa vinner   vilken stl tog du på den ?
  • Rååsa Smurfen
    LillaÄrtan skrev 2009-09-19 21:15:17 följande:
    Jag funderar också på vad mina töser skall ha på sig... Och svart känns så trist på kort. På svartvitt är de super, men färgbilder tycker jag kan kännas lite trista i svara kläder... *Velar*Dagisfotograferingen lutar åt pussel, men jag vet fortfarande inte alls...
    Tara ska nog har den hel rååsa katvig klänningen på dagis fotografering så härlig färg på den
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-19 21:24:04 följande:
    åh det är SÅ svårt...här ska de ta dagiskorten UTE!!! Mitt i leken typ...känns lite trist...känns liksom som jag kan ta lika bra kort själv då??? poängen med en professionell fotograf är ju lite att de har en bra bakgrund, belysning o.s.vNu ska de bara ha lekplatsen på dagis och en kamera, inga lampor eller nåt liksom....Men tänkte iaf låta henne fotograferas så får vi se om jag vill ha bilderna sen...men VAD ska hon ha på sig?? De ska tas tidigt på mrogonen den 29 september. Nu är det runt 7-8 grader så tidigt på morgonen.
    vi tar okså ute men inte mitt i leken utan de stå fint uppställda  tyckte korten ute blev bra förra året
  • Rååsa Smurfen
    Tejja skrev 2009-09-19 21:06:02 följande:
    undra om det var jag som snodde din stl {#lang_emotions_undecided} tur att du hittade den till slut 
    Tycker den andra är fin okså dock aningen för stor ,risk  att hon snubbla i den om hon springer , så den är absolut inte ful men för stor tycker jag + att jag är kär i den råååsa kappan {#lang_emotions_heart} så den är en självklar vinnare för mig
    Sä häng undan den andra med rent samvete  och njut av den fina kappan
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-19 19:43:54 följande:
    Men vart fasen är min overall då Blir lite orolig...ibland brukar postis bara lämna stora paket liggandes bredvid brevlådan om de inte får plats i den...
    vilken dag beställde du ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14