Treåring som hostar mycket.
Min son har hostat i några veckor nu och jag börjar fundera på om det kan vara något fel.Han är inte förkyld utan han hostar bara och det är på nätterna och på morgonen som han hostar,han kan hosta på dagen också men det är väldigt lite han hostar på dagarna.Han var förkyld för två månader sen och då hade han hosta men den försvann efter två veckor och sen nu för några veckor sen började han hosta igen.Det är nästan som en skällande hosta eller vad jag ska säga det är svårt att förklara men jag tycker det låter hemskt när han hostar och ibland så vaknar han till och med och är ledsen för att han inte kan sova ordentligt.Ska jag åka iväg med han till doktorn eller ska jag försöka att ge han hostmedicin?Någon mer som har haft barn som har hostat mycket?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-22 07:06
Nu äntligen kan min son sova en hel natt utan att vakna av att han hostar så mycket.Han har vart hos sin pappa i en vecka och då försvann hostan så jag är lite rädd för att han ska vara allergisk mot djur med tanke på att vi har djur och hans pappa har inga djur och när han är hos sin pappa så försvinner hostan.Jag uppdaterar när jag har vart iväg och kollat om han kan vara allergisk mot djur eller om det bara var en vanlig hosta.