Solna, Sumpan, Bromma & längre norrut (och även LKPG); the Mama-maffia
Världens bästa mamma-maffia (snart landstäckande)!!!!
Världens bästa mamma-maffia (snart landstäckande)!!!!
Japp då har jag hittat hit Ja jag har inte hunnit varit inne så mycket på tråden sedan min semester började...har tapetserat och fixat här hemma så det har varit fullt upp och sen har jag stupat i säng sent på kvällen. Så det är väl bara att köra vidare när regnet ändå tycks ösa ner över Sthlm och Sverige.
Tack Anna för ett jätte trevligt kalas i söndags. Var skönt att komma bort ett tag och få se lite sol och god mat samtidigt. Plus att få träffa dig o Tessan, kändes som om det var 100 år sedan sist. Vad gäller imorgon torsdag så är jag absolut på så vad sägs om att vara inne på någon resturang?? Greken, Gustos (eller vad den nu heter), Texas...eller vilka fler som finns vid 19-tiden? Marabou parken hade varit nice men det ska ju tydligen tok regna imorgon.
Jag ska försöka gå in och hålla koll på tråden imorgon annars får ni messa mig om ni bestämt nått.
Kram på er så länge!
hej
snabbt som tusan-inlägg från mig.
helegen var fantastisk mysig!!!
Grattis i efterskott Linnea,
torsdag... hmm det är ju imorgon, tror jag kan men vet inte än, någon får gärna messa mig planerna då jag inte kommer åt fl från jobbet.
N är helt galen, vägrar sova, skriker hysteriskt.. ja antagligen är det alla intryck efter att hon börjat gå ordentligt som gör att hon blir bananas...
själv är jag väldigt gravid... lite less på det nu...
kram
Hej hej!
Enhälligt bestämmer jag då att vi träffas på Texas klockan 19 då! Jag kan messa folk i morgon runt lunch, och gå in här och kolla om någon har protesterat. Så om man läser här innan lunch, skriv ett kort meddelande bara om man kommer eller inte så "slipper" jag messa den personen
Två dagar kvar till semester - ska bli sååååå skööööönt! Skiftarbete är inte kul och dessutom uttröttande.
Härligt Vallie att ni hade en mysig helg, du verkar behöva det, förstår att du är less på det nu men inte långt kvar......
kram
Hello,
Kanon Anna Texas blir bra att träffas vid vid 19-tiden. Då får jag en break i spackling och målning.
Syns snart!!
Hej jag har också hittat hit :)
Kom precis hem ifrån vår USAresa. Det var verkligen toppen men det känns samtidigt skönt att vara hemma igen, lite energikrävande med allt fix och tricks när man reser/flyger med lillen.
Synd att jag inte orkade följa med i kväll, hade vart kul att ses!
Om ett par timmar fyller Alvin 1 år och Hugo fyller väl typ nu?! Han föddes ju precis innan A på samma operationsbord ; ) Grattis till Linnéa i efterskott. Fick hon nåt kul i present? Tycker det är svårt när man får frågan vad önskar han sig? Tips?
Hoppas ni har en riktigt trevlig kväll alla på Texas och ni andra också förresten. Kram på er!
Tack Tessan, Tessan o Anna för en jätte trevlig kväll. Grattis Alvin o Hugo i efterskott.
Jenny hoppas att ni har haft det bra i Usa.
Wille har vattkoppor igen om någon e intresserad. hihi
Stort grattis till Alvin och Hugo på ett årsdagen!
Och tack för igårkväll Åsa, Tessan och Anna. Det är alltid så kul. Jag blir nästan lite sentimental när jag tänker på hur glad jag är att vi hittat varandra :)
Idag är det operation stor-städ här hemma inför kalas imorgon, för jag tror inte att jag vågar hoppas på vädret för kalas ute...
Hej allihopa!
Nu har även jag kommit hem och hittat hit - det är skönt att det inte är tusen inlägg att läsa igenom när man missat en vecka sådär som det kunde vara i början av maffia-tiden. Hoppas ni haft det trevligt med alla kalas och andra träffar här i veckan! Vår vecka i spanien var nice, men svärföräldrar (och de egna för den delen) avnjutes nog bäst lite färre dagar... if I might say so... Esther går bananas här hemma och ska nu vända och vrida och busa med varje leksak och pryl här hemma som hon inte sett på en vecka, undrar när hon somnar ikväll?! Det har blivit riktigt sena vanor den här veckan...
Jag förstår att det var lite pyssligt med Alvin på långflygningarna - tre timmar var fullt tillräckligt tycker vi, som har en liten tjej som sov mer än halva tiden bägge turerna! För övrigt säger alla djur numera "sprrrruttt" -hundar, kossor, hästar katter...
Grattis Linnea, Hugo, Alvin, Lilith... är det nån jag glömt???! Sorry i så fall.
Näe, nu ska vi få nåt i magen här. Ha det så gott och sköt om er allihopa så hoppas jag att vi kan träffas lite nu i semestertider!
Tack Lilith för ett mysigt kalas i det gröna! Tårtan var super! Kram Alvin (fick lite hjälp att stava av mamma, jag erkänner).
Mysigt att träffas tycker även jag och tårtan var verkligen GOD och tuff (ugglan)! Vi får se till att det blir lite oftare nu framöver : ) Ni är så goa hela mammamaffian, glad att ni finns. Kram Jenny
Hugo tackar för gratulationerna. Vi firar i ett regnigt Dalarna, med lite solglimtar emellan då vi passar på att njuta av alla fina ställen som finns att upptäcka. Hoppas ni alla har en fin sommar. Kram