• Anonym (ångest)

oh nej, han har precis gjort slut. Hjälp snälla!

Igår gjorde min älskade kille, slut med mig. Vi har bråkat mycket, och igår när vi bråkade kom vi överrens om att vi i alla fall ska kämpa. Sen var jag jätteknasig och blev ledsen för att är som det är och jag skrek och grät för jag hade separationsångest, och då gjorde han slut. Jag är SÅ ledsen, vet inte var jag ska ta vägen, vet inte vad jag ska göra. Jag bara gråter och har ångest. Det känns som jag inte kan andas, och jag darrar och fryser. HJÄLP snälla!! Jag mår så dåligt. Jag älskar honom så.

• Svar på tråden oh nej, han har precis gjort slut. Hjälp snälla!
  • Trolovade

Du måste försöka att ta det lungt iaf, så att kroppen inte mår sämre... Kan du inte försöka att ta en dusch för att koppla av lite.. Finns inget värre än ångest.
    Men förstår inte hur ni kunde göra slut när ni kom överäns om att kämpa... =(

• Anonym (ångest)

nej

• Anonym (ångest)

Jag fick ångest när vi hade bråkat och var ledsen och han kände sig pressad och blev rädd när jag blev så "hysterisk". Det var då han gjorde slut. Jag kan förstå honom. Men han älskar mig fortfarande, han kan bara inte känns något hopp för vår relation. Jag älskar honom så mycket.

• annroll

Hej.. Oj, jag förstår hur de känns.. Tycker jättesynd om dig!!! Men samtidigt vet ja inte va jag ska säga.. Men de kanske löser sig? Om inte, så tro de eller ej, men du kommer öve honom... även fast allt känns hopplöst nu... Skriv gärna om du vill prata!!! Ta hand om dig.. kramar Anna

• Anonym (ångest)

Jag bara gråter. ALLT känns meningslöst. Jag älskar honom och vill va med honom. Jag vill inte att han ger upp.

• Trolovade

Jag förstår också hur du menar, blir också lätt hysterisk. Har ni varit ihop länge? Har det hänt förut att du fått panik el likanande?

• Anonym (ångest)

ja det har hänt några ggr. Jag förstår att han blir rädd. vi har varit tillsammans 1,5 år. vi har haft kommunikationsproblem, men jag tror absolut att vi kan rädda vårt förhållande. vad ska jag göra???

• Trolovade

Men om ni har varit med om det förut och han vet att du är så varför göra slut just nu?! Och om han dessutom älskar dig så kan man väl reda ut det mesta. Jag vet att jag har lite problem med ångest, men jag och min man försöker att jobba på det tillsammans. Har du varit hos kurator el liknande annars då?

• Anonym (ångest)

har haft sommaruppehåll men ska gå nästa vecka igen. Jag vill inte att han ska ge upp. Hur ska jag få honom att inte ge upp.....OHHH jag vill bara va hos honom.

Svar på tråden oh nej, han har precis gjort slut. Hjälp snälla!