• Svar på tråden barnlöshetutredning part 2
  • neamange

ja, jag visste inte hur man gjorde en fortsättningstråd..
    får se om de andra hittar den med..

• neamange

Hej!
    Jag håller just på att flytta
    så kommer nog inte att hålla hus här på ett litet tag..
    men ni klarar er!
    skall skicka ett litet mail till de andra om att vi e här!

må väl!

• neamange

oo, ett dygn sen nu!
    hur har det gått?!

• neamange

heeej
    har nästan flyttat färdigt.. sköönt, är så j*vla trött på att packa och packa upp! Det tar knäcken på mig!

Mensen kom igår, och det gör såå jääävla ont!! Det brukar det inte! I natt var jag uppe och kissade, mådde så illa och var svimfärdig, helt blek. Det brukar inte alls vara så. Blir orolig. Mår ff illa och har jätteont. Det hade jag när jag var tonåring, och nu kommer det igen. Tur att jag är ledig idag, skall ligga på soffan och ta det väldigt lugnt. Cykla en sväng kanske.. det skall ju vara bra att röra på sig.

Såg att ni andra med får den fördömda mensen....
    illailla! Först är den som ett friskhettecken och nu är den nästan tvärtom.
    suck på den!

Min sambo skall göra ett till spermaprov i mitten av Augusti, måste ringa och få en tid..

Sen har vi lovat varandra nu att vi skall jobba båda två på min viktnedgång, jag kan lova att det är den som sätter stopp för detta, även fast man ser tjockatjocka människor som blir gravida! Men vi skall iaf jobba på det nu!

Ska kolla om det är nått på dumburken och vila mensmagen lite!

Ta hand om er alla!

• neamange

heej!!
    Skönt att ni fått tider!! Härligt!!

Vi ska på läkarbesök i höst, efter semestern, men inte fått ngn tid än..
    surt..

hoppas det dimper ner nått i lådan snart!

• neamange

hej!
    har just nu en helvetes mensvärk igen........... blir sååååå trött!!

fick med posten idag,tid till BM, den 9/9. Tur att jag är ledig från skolan då,nu är det bara M som måste ta ledigt!

Sur och trött...

Kramar om er andra!!!

• neamange
    lotie skrev 2009-08-30 12:14:35 följande:
    Hej Får jag vara med här? Är "bara" 86 :a har ju hela livet på mig.. men spelar ingen roll om något är fel då går det inte om tjugo år heller... Vi är på elfte försöket haft ett MF i vecka 9...De misstänker att jag haft endometrios sen 8 år tillbaka... Ringde till KK och fick efter nån dag hem ett formulär med frågor som vi fyllde i och sen två veckor efter ringde de och bokade tid för spermaprov den 16 September. Jjag ska ringa så fort min mens satt igång för att ta hormonprov på dag 21..så fort de har provsvaren kallas vi till ett första möte...Är igång iaf men kan ju ta evigheter innan man får provsvaren... Vi har ju lyckats en gång det är lite hopp men känner två som bara fick ett barn och kunde inte bli gravid igen tänk om mitt MF var det enda barnet.. det skrämmer mig lite..
    Såå välkommen här så!!
    är proverna fixade nu?!

Vi ska som sagt till läkare på onsdag, usch, börjar bli nervös.. våra prover är ju bra, men tänk om de hittar nått dumt... Nä, får inte tänka så, pooositiva tankar!!

SUSEN; hur går det för dig?!

Skruttibangbang; Härligt att höra att det gick bra!! Skönt för er!!

GreenGal; Varför känns det omöjligt?! Inga onda tankar nu!!

Tänk vad våra kommande barn kommer att vara efterlängt
  • neamange

Håller en tumme, hemlighetsfull!

Lotie; Låter jobbigt! Min sambo jobbade borta en hel del innan, och missade en och annan ÄL, men det är inget att göra åt. Ni får mysa av och med kärlek när ni ses!

GreenGal; Hur går det?!

Susen: Så får du inte tänka, det önskar du väl inte ens din värsta fiende, ett missfall?! Har du stått ut dessa år, så står du ut lite till. Vi har försökt lika länge, sen Jan07.. Evigheter känns det som. Kanske det inte är meningen att vi ska få barn,jag ska jobba med dem, det är nog mer mitt kall.. Vill så klart inte ro på det jag säger, men får intala mig det....

Idag blir jag hemma från skolan, mår apa. plus att vi ska ta bort en av våra hundar idag, så vill vara hemma och ta det lugnt med henne. Uschlibuschli! Min lilla Emma.

Ha en fin dag/vecka allihopa!

- TAKE CARE -

• neamange

var på KK i onsdags. Allt ser bra ut, gjorde vul, ser bra ut.. Min sambos ser bra ut.. Tog även cellprov. Men ett jävla tjat,om att jag kan gå ner i vikt, 5 kilo till att börja med. Jag kunde gått nånannanstanns och slippa betala 300 spänn, för att nån ska säga att jag är tjock. Jag blir så ledsen. Jag försöker, men har ingen vidare motivation, och den höjds inte efter det. Läkarjävel. Bara för att hon är så smal och har barn. Ledsen. tappat sugen helt.

Dessutom vet jag inte om jag är kär i min sambo längre. Jag vet ärligt inte. Och så går vi hos KK. Tar nånannans plats. Men jag vet ärligt inte vad jag ska göra. Någon som har erfarenhet av separationer?! Så från den ena skiten till den andra. Alltid är det nått.

Ska ringa KK första dagen på min nästa mens,och så ska de spola med kontrast och se så att inget motar de små liven..

men får se vad jag gjort av alla mina tankar tills dess.
    kanske är det så att det inte är vi, att det inte ska vara jag och han. och det är därför det inte blir några barn. Ska jag se det som ett tecken!?

hjälp!

mår inge bra som ni ser...

nog om mig.
    GreenGal, jävla skit BM du måste pratat med! Kunde dom väl ha sagt?!
    Arg man blir på sånt!! Du skällde på dem va?! Fan, sånt kan ju knäcka folk, som redan är sköra! usch!!

Härligt AnnSedi! om inte berget kommer till dig, får du ta dig till det!! :D

nu ska jag ut på läger med skolan, utanför Kinna. Sova i vindskydd, usch i denna kylan. Är inte pepp alls!

ta hand om er!

Svar på tråden barnlöshetutredning part 2