barnlöshetutredning part 2
Jag hittade också hit... På vår babyfront inget nytt...
Jag hittade också hit... På vår babyfront inget nytt...
Idag tar jag min tredje Pergotimetablett... Av fem. Någon som har erfarenheter av Pergotime här?
Har något färgade flytningar, är låg o obeskrivligt trött... Har inte plussat så mensen kommer väl vilken dag som helst. Jag har rätt oregelbunden mens så jag vet inte exakt BIM. Åt ju Pergotime denna månaden och sedan har vi "gjort det" efter konstens alla regler! Varannan dag sa läkare, och vi löd varesig vi var trötta, osugna eller inte "hade tid". "Plikten" tar ju liksom charmen ur det hela...
Är idag på dag 22 efter avslutad Pergokur nr 2. Än så länge ingen mens... Gjorde grav.test igår och det visade negativt. Min läkare vill att man hör av sig när man fått mens eller tre veckor efter kuren... Jag får väl ringa honom. Vet inte om jag vågar hoppas?! Man blir ju så besviken...
Färgade flytningar... Då kommer mensen imorgon (självklart eftersom jag har heldag i skogen med hundklubben!)... Kan jag då inte få ha åtminstone EN period utan att ha sån he-vetes mensvärk?!?!?! Värken påverkar mig i vanliga fall och ännu mer nu när besvikelsen blir större för varje månad...
S U S E N skrev 2009-09-28 15:28:08 följande: