barnlöshetutredning part 2
Hej
Har flyttat så det är fullt upp. Ska läsa ikapp så fort jag hinner Hoppas att det går bättre för er än mig i bebisverkstaden. Här kom mensen som vanligt.
Hej
Har flyttat så det är fullt upp. Ska läsa ikapp så fort jag hinner Hoppas att det går bättre för er än mig i bebisverkstaden. Här kom mensen som vanligt.
Hej alla!
Hur går det för er?
Här har börjar man komma i ordning i det nya huset :) Fattas ju bara en liten som ska väsnas också :(
Vi har fått läkartid den 3 september för att veta vart vi ligger till... Man hoppas på det bästa i alla fall. Eller att man kan få någon hjälp i alla fall. Känns bara som en evighet dit jue!
Vad kul jag och du! Hoppas på att allt går bra!
Jag måste bara skriva av mig lite. Jag tror jag har fått fnatt. Eftersom vi har försökt så länge nu så har man mer eller mindre inte brytt sig så mycket runt BIM längre. Jaja det blir inget i alla fall....
Men denna månaden är jag som tokig. Jag är bombsäker på att jag är gravid ena stunden den andra är jag jätte besviken på både att det inte tagit sig och mig själv för att jag hoppas så in i bomben den tredje är jag bara ledsen och nedstämd. Jag blir galen! Varför just denna månaden. Det började med att jag precis 7 dagar efter tänkbar ägglossning fick rosa flytningar som höll i 2 dagar. tredje dagen på kvällen var det blod men inget på tampongen morgonen efter och sedan lite brunt på pappret idag. BIM är på fredag alltså. Jag har alltid spottings några dagar innan mens med aldrig så rosa flytningar och blod så tidigt innan. Nästan som kroppen bara gör så för att den vill göra en besviken när man får mensen... Usch vad trött jag blir.
Tack för jag fick skriva av mig lite
skruttibangbang 79
Ja det är jobbigt att man måste vänta så länge. Vi fick också vänta så länge plus att vi trodde vi fick vänta tills efter deras semester. Men vi fick bli glatt överraskade om fick göra proverna innan semester och nu väntar vi på svar.
susen... Ja det är trist att behöva vänta. Varför har de då inte åldergräns på 25 hela vägen... Inte för att man vill att de ska ha det men jag tycker det låter lustigt att man ska behöva vänta mitt i utredningen. Har man väl börjat så vill man ju ha klartecken vad som är fel och om det går att återgälda. Om man sedan behöver vänta med Ivf så kan man ju ta det då för då vet man ju i alla fall att det är det som behövs.
Här är det bara en vecka kvar till våran första läkartid. Hoppas att de har funnit något som vi kan arbeta vidare med... Jag själv börjar misstänka att jag har lågt progrestrion eller vad det nu heter...
Hej
Vi var ju hos läkaren förra torsdagen. Fick väl i våra ögon ganska positiva besked... Eller vad man ska säga.
Sambon hade lite för få sperma men dem som fanns var väldigt bra och precis som de skulle
Jag hade som jag redan innan misstänkte för lågt progrestrion så det kan ju vara anledningen till att det inte tagit sig. Det finns fel hos oss både men som läkaren sa bara vi får igång min ägglossning så finns det goda möjligheter :) Det känns så skönt att få höra. Så nu blir det pergokur nästa cykel så får vi hoppas på att det gör susen. Hoppet är på topp igen känns så skönt och väldigt inspirerande till att mysa till att ordentligt nästa månad :)
neamange
Ja visst intalar man sig massa saker och sen inbillar man sig själv en liten stund att man tror på det man intalar sig när man igentligen inte tror på det ett skit....
Jobbigt med vovven din. Det gör du rätt i att umgås med henne idag. Vill inte ens tänka på när våran vovve ska försvinna. Är hon gammal är har hon blivit sjuk?
Jag tror som annsedi. Man är inne i allt och blir besviken månad efter månad och så glömmer man bort varandra mitt i allt. Har inte ni precis flyttat också? Det bruka svalna av känslorna i vårt förhållande här hemma och mitt i allt det så ska man mer eller tvinga sig att mysa vid rätt tidpunkter. 2 månader sen vi flyttade och nu börjar ordna till sig igen. Man börjar prata lite mer och så vidare. Är ni inte inne i någon svacka precis nu? Vet din sambo hur du känner?
Hej hej
Här var det förhoppningsvis äl igår så vi mös till att. får se om jag kan få sambon på humör ikväll igen han verkar svårflörtad för en gång skull..... När han inte ska vara det hmmm...
Annars var han lite gullig i måndags och sa att jag har starka föraningar om att det kommer ta sig denna månaden... Det brukar han inte säga bara så där rakt ut så vi får väl hoppas på att han har rätt...
Hur går det för er susen?
Vad tråkigt annsedi!
Visst är det roligt med det där samlagsschemat... börjar bli lite små trött på det nu :)
Vi har väl inget uttalat schema så men försöker i alla fall varannan dag eftersom vi vet att sambon har få men bra spermier. var tredje dag känns alldeles för sällan och varje dag är jag rädd att det inte hunnit bildas tillräckligt många rackare.. :) vet inte riktigt hur det funkar men de säger väl det att de ska bli mys lite mer sällan när det är så eller har jag fått det om bakfoten?