• växjötjej

Snygga killar på nätet?

Jag och min kille småbråkar ibland om sexbilder på nätet. Han hittar oändligt med bilder som han tycker är fina på tjejer. Jag blir så sur för när jag vill titta på nån snygg kille finns det bara gaybilder eller en ful gubbe som utnyttjar nån snygg brud. Det blir jag avtänd på.

Är jag verkligen ensam om att tända på snyggisar på bild och hur hittar man dem? Tips på bra erotiska sidor som tjejer gillar uppskattas!!

Och ingen moralpredikan tack!!!

• Svar på tråden Snygga killar på nätet?
  • kobra

Lite grädde på den där du!

• växjötjej

Far2three. Visst är det en nervärdering av kvinnors sexualitet att det nästan enbart görs porr för killar och de sexbilder på killar som finns på nätet är också gjord för killar, nämligen, bögar. Och det är bara trams att inte tjejer tänder på att se nakna snygga killar. Det är väl klart att vi gör det anners hade det ju inte varit nån stykande åtgång på er män eller hur? Kolla bara på de snygga manliga skådisarna på film. Det är ingen slump att de ser ut som de gör om du trodde det.

Tack för det lilla ni hittat tjejer!

• Anonym

varför finns det inte mer?? Ingen?

• Anonym

Mumin, finns det bilder o sånt där?

• superkvinnan

Hör inte det till innan man hittar sin man el fru? Jag och min man är fullkomligt nöjda med varandra och det skulle aldrig falla oss in att sitta och glo på internet, då måste man vara onöjd med sitt förhållande.

• Sanna Marie

Tyvärr "Full av förhoppning" och tantG....lite väl ung för mig ;) Påminner mig bara om min tonårs styvson.

Tack Mumin för en snygg karl att vila ögonen på. Brad Pitt är verkligen läcker och kring fyrtio år också.
    Efterlyser fler "mogna" män.....och alla behöver ju inte vara avklädda.

Hi hi hi....vet ni vad jag tänder på?
    Den där reklamen på killen som sitter och käkar en smörgås, får en kyss av flickvännen och sedan rusar hon tillbaka och kysser honom passionerat.
    Mums, vad det ser gott ut.....alltså inte smörgåsen utan kyssen och vad snygg han är.

• gotjej

Superkvinnan, jag har väldigt svårt att tro att alla dessa män (el kvinnor) som kollar "p" är missnöjda med sitt förhållande. Bara min tanke

• Sanna Marie

Hej Superkvinnan......så du tittar aldrig på en snygg karl?
    Sedan är det väl individuellt vad man tänder på. Porr är ju en fantasi och det kan vara en krydda i sexlivet. Jag tror inte heller att människor som tittar på porr är missnöjda med varandra. Det är väl annat om "dom" hellre skulle välja att se på porr och tillfredställa sig själv än vara med sin partner.

Svar på tråden Snygga killar på nätet?