Inlägg från: vadskajaghetadå |Visa alla inlägg
  • vadskajaghetadå

LCHF ...

jag blir inte mätt på sånt, jag har försökt. fast det vore ruskigt bra för min diabetes att jag överväger att börja äta så.

• vadskajaghetadå
    JohannaOMikael skrev 2009-07-10 19:55:39 följande:
    Kan ju tillägga att jag gått ner 8 kg på 4 veckor!!!
    Det låter inte så sunt? så mycket gick jag ner när jag hade fel på min ämnesomsättning.
  • vadskajaghetadå
    NoMercy skrev 2009-07-11 00:13:03 följande:
    Va e de du inte blir mätt på?Och ang snabb viktnedgång så är det mkt vätska man tappar i början, det lär stabilisera sig,kanske tom stå still en priod så kroppen kommer ikapp. Om hon äter LCHF så svälter hon inte på nåt vis, lovar
    jag blir mätt på kolhydrater.
  • vadskajaghetadå
    NoMercy skrev 2009-07-11 00:46:28 följande:
    men är det inte smart med lite försiktig övergång så inte sockret får nån rekyleffekt eller nåt? Allså jag kan ju inte den biten alls, men tar du insulin?
    jag får aldrig rekyler, jag får flera känningar om dan så jag har inga reserver.

äter jag inga kolhydrater och tar mitt långtidsverkade händer inte mycket med sockret.
  • vadskajaghetadå

äter jag en omelett höjs inte sockret det minsta, egentligen vore det idiotiskt av mig att INTE äta så.
    har inte gjor det på mina 5,5 år med diabetes. jo jag tar sprutor.

bara enstaka portioner.

• vadskajaghetadå
    NoMercy skrev 2009-07-11 00:51:47 följande:
    Men dåså, men tar det lite vackert ändå eller inte? kör på och berätta gärna hur det går! Du lär ju känna din kropp bättre än nån annan här på FL ivarjefall
    He he.
    ja jag ska berätta

ska bli intressant.
    börjar i morgon bitti. har precis satt i mig värsta stora glaset välling (höjer sockret mkt då jag hade en känning)
Svar på tråden LCHF ...