• lisjau

Hoppas Hoppas del 2

fick snappat upp den nya tråden här :)

Hej på er, det var längesedan. Är inne i sista fasen av min behandling för andra gången. Om drygt en vecka är det dags att bli ruvare igen då.
    Jag hoppas ni alla har det bra. Saknat er

Kram till er alla

• lisjau

hej på er igen :)

Var på ultraljud för att kolla slemhinnan idag. Allt var bra och tillbakasättningen sker nu på Måndag :) Hoppas på ett guldägg denna gången. Har ni också sjukskrivit er på insättningsdagen?

puss och kram

• lisjau

plockhönan

Jag förstår verkligen vad du menar. Jag tycker det är så fantastiskt att det finns denna möjligheten! Jag kan inte förstå att det finns nån där ute som givit mig möjlighet att få hjälp till det jag längtar mest efter.

Hur mår du annars plockhönan? trött? har det börjat synas lite eller? Längtar nåt enormt!!!!!! :) jag kommer sjukskriva mig på Måndag men borde kanske göra det hela veckan. Men jag får ta det så lugnt jag bara kan. Vi ska ju flytta mitt upp i allt men jag ska inte bära några lådor.. hehe

puss och kram

• lisjau

hejsan på er!

Kom just hem från min andra tillbakasättning. Nu är jag ruvare igen då!! :) Ska lägga mig i soffan och tat lugnt.

Kram på er allihopa

• lisjau

Hej Bette!!!

Låter undrebart att allt står bra till med lillen. Nej, ska inte lyfta nånting. egentlien hade jag tänkt sjukskriva mig hela veckan men sm der ser ut nu kan jag inte. Men jag ska ta mina raster och inte lyfta något. Ska bara ta det lugnt även på jobbet. Leva i en liten bubbla. Idag fick vi till och med se när embryot sattes tillbaka. (vi satte tillbaka ett) Via ul. Det fick vi inte första gången så det var välidgt häftigt. :) När är lillen beräknad? Kram

• lisjau
    Bette skrev 2009-08-24 17:54:38 följande:
    Lillen är beräknad till den 6/12 så det blir supermysigt.Bette
    Underbart!!! :)
    kram
  • lisjau

cmail:
    Ja, vi hade turen att det första ägget som tinades upp klarade sig. SWå vi har fortfarande tre kvar som väntar. jag hoppas inte det behövs bara. Har idag känt mig jätte konstig. Mått illa, svettningar osv. Beror det på vaggisarna tror ni? Har nåt slags lugn i kroppen som jag inte förstår mig på..

Plockhönan, jag önskar dig all lycka och jag är så glad för er skull. Vår testdag är ungefär den 10 sept. Då får vi se. Hopplöst att vänta bara...

Kram

• lisjau

Nilisen!

Nämen, en till ruvare. Jag gjorde ju också i Måndags på SU :) Hur känner du det är att vänta? Jag fixar det snart inte känns det som. Jag känner och undrar. Nu ska jag till jobbet.

Kram på er

• lisjau
    nilisen skrev 2009-08-27 16:43:55 följande:
    Lisjau!Denna väntan fram till testdag är rena tortyren, en svävan mellan hopp och förtvivlan hela tiden, och så dessa vagiatorer, vilket klet......Samma kväll som ägginsättningen, följande natt och dagen efter mådde jag illa och kände mig olustig. Efter det känner jag ingenting. Vad kan det betyda? Något främmande i min kropp som inte längre finns kvar????????Känner du av något av ägginsättningen eller hormonbeh?Kram och all lycka
    hmm, jo. Jag känner av vvggisarna tror jag. Mådde lite små illa igår och nu sitter jag kl fyra på morgonen med en macka i handen. Men jag vet ju inte hur det ska kännas och om man ska känna av horomonerna så mycket. Det enda jag har hört är att vaggisarna kan ge ömma bröst och lite svullnad i magen. Har dock mått riktigt dåligt av sprayen. Psykiskt väldigt dåligt. Men vi ska inte tappa hoppet. det blir vår tur, jag lovar. Om inte denna gången så nästa. Vi får tötta varandra!!!

Godnatt på er, nu ska jag försöka sova
  • lisjau

Hur mår ni alla ruvare? Jag har varit på landet lördag till söndag. Känt lite små tryckningar men annars är det okej. Samma helg om vi ska testa ska vi också åka till kålmården vilket är perfekt. Oavsett hur resultatet blir så kommer man ifrån en liten stund.

Har ni alla haft en bra helg?

Kram

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2