Hoppas Hoppas del 2
Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....
Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....
vallmo75: Vi har ju 2 st insättningar kvar som vi får göra efter sommaren så det finns ju fortfarande chans men jag trodde inte att jag skulle ta det så hårt när det inte blev något plus men det gjorde jag o kände mig helt världelös o misslyckad men jag vet att det är något jag inte kunde göra något åt att jag hamna i ett för tidigt klimakterie o sen så kunde ju embryot inte fastna i mig o då känner jag att jag inte klarar av det heller
Men det går upp o ner o jag vet att livet är mer än bara barn.. Som min pojkvän brukar säga vi har ju varandra o det känns så underbart o höra.. Tack alla för att ni finns o man kan ventilera sig här..
Hejsan alla..
Ser att det börjar att hända lite här igen efter sommarn.. Jag har precis börjat att spraya o har en liten fråga till er.. Hur många timmar mellan varje sprayning hade ni?? Jag har 4 timmar.. Det står helt still i mitt huvud vad jag har gjort förut men det känns bra med o spraya kl 09 13 17 21 eller va tycker ni??
Lycka till allihopa..
Jag har haft lite otur under min semester o sommar
det började med att någon backade in i våran nya bil som är ca en månad gammal o sen fick vi stenskott så rutan sprack o fick byta den då gör killarna där en repa i A-stolpen på bilen så vi måste lacka den (men det står ju dom för som tur är) men det blir ju ändå extra jobb för oss inte nog med det så fick vi inbrott i vårat förråd o dom tog våra vinter peak jackor o en väska o ett par högtalare.. Inte jätte mycket men vi tror dom har blivit skrämda.. Tur att dom inte tog våra orrefors glas som vi inte tagit ner sedan flytten.. Sen under resan till medelhavet så fick jag värmeutslag i ansiktet o blev jätteförkyld den sista dagen o fick vara hemma från jobbet några dagar när vi kom hem.. Så jag ser inte så mycket positivt på att det ska lyckas med det enda ägget vi har i frysen.. Men jag försöker o se positivt men det är lite svårt ibland.. Ja ja annars är det ju bara att vänta på en ny donator..
Kramar till er alla..
Håller mina tummar för er som ruvar nu stenhårt...
Själv så sprayar jag o känner inget av det som tur är, lite svettningar ibland kanske..
Kram på er alla..
Nilisen.. Förstår hur du känner dig.. Massa styrkekramar till dig..
lisjau: Har du gjort något mer test.. Håller tummarna..
Härligt heja06
11mm är ju grymt bra.. Hur tjock slemmhinna har ni andra haft??
Jag vill också komma upp i lite högre än 7mm som den va sist på mig.. Något tips kanske??
Kaka76 : Hur många progynon tabletter har du ätit per dag då?? Jag har även tagit plåster på magen som jag byter varannan dag (Estradot plåster)
kram
lisjau: Så underbart.. Massa grattis kramar..
Kaka76: Jag ska in på VUL på onsdag..