• Kaka76

Hoppas Hoppas del 2

Hej Irma 1.

Tack för hjälpen att starta om tråden, är lite oteknisk på sådana saker!

Vad tråkigt att du känner dig deppig, jag har känt likadant under försommaren men det börjar vända nu. Tror att det är ganska vanligt att känna så här med tanke på allt man går igenom.....hoppas du snart mår bättre!

Många Kramar Karin

• Kaka76

Bette: Va kul med en pojke!!!
    Cemali: Det rullar på för dig också!

Jag tröttnade på mitt semesterväder i dag och bokade en resa till Kreta nästa vecka , ska bli så skönt!! Sen blir det nya tag i ÄD karusellen.

Kramar Karin

• Kaka76

Halloj allihopa!!

Hoppas att sommaren och semestern varit bra. Vi har haft en underbart skön semester med mycket sol å bad på Kreta! Men nu är man tillbaka i verkligheten med jobb å vardag igen.....

Skall dra igång med ny behandling om ca en vecka.... känns skönt att komma igång igen!!

Kramar Karin

• Kaka76

Heja 06: Verkar som vi drar igång ungefär samtidigt då :=) Denna gången SKA vi lyckas!!!!

Kramar

• Kaka76

Halloj!!
    Då har även jag börjat med nedreglerings spray inför FET som är beräknat till v38.
    Vet inte riktigt vad jag känner inför detta, efter vad som hände förra gången.

Många kramar till er alla

• Kaka76

Hej!

Har nu sprayat i två veckor och har haft huvudvärk i stortsett sedan dess
    Förra gången kände jag inte något under nån del av behandlingen..... man kanske inte kan ha sån tur varje gång.

Ha det gott, Karin

• Kaka76

Tjing!!

Har pratat med SU idag mitt prov var bra , var nedreglerad. Börjar med progynon i morgon och till SU för UL den 10/9.

Heja06: Hur går det för dig har du börjat med progynon än? Har din huvudvärk gett med sig?

Kram Karin

• Kaka76

Lisjau: GRATTIS hoppas hoppas det blir starkare om några dagar...... Det klart att ni ska klara detta!!!!!

Heja06: Har du kommit igång med progynon?

Jag har "progynonat" i tre dagar. Tycker att denna omgången varit extremt jobbig ända från början, hoppas detta blir den sista!!!!

Kram Karin

• Kaka76

Hur går det för alla??

Jag har nu "progynonat" i snart en vecka och mår skit ( ursäkta uttrycket)!
    Kan inte förstå att det kan skilja sig så från gång till annan.... men men jag kämpar på!

Kram

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2