• heja06

Hoppas Hoppas del 2

Bette: Va kul med en pojke!. Jag tror också att jag kommer ta reda på könet om/när det blir min tur! Verkar så praktiskt .

• heja06

Hej. Sommaruppehåll, jaja man var ju ledig iaf... Nu får Solarie-öarna hjälpa mig att få lite färg inför ett bröllop den 15:de.... Jag står inför att starta upp behandlingen igen, och väntar på att mensen ska komma igång "any-day". kramis

• heja06

Kaka76: Jag började spraya i fredags, så jag ska ringa SU på tisdag och planera in div besök... Jag är inte lika sprudlande glad inför denna omgång, så jag vet faktiskt inte hur det ska gå alls... Jätte kul att ha nån som är med i samma process och vet vad man går igenom. Detta kommer vara sista ggn jag gör försök, så känns det nui. Det finns 2st i frysen, men jag orkar inte fler ggr. Så nu står det eller faller för mig.... kramis

• heja06

Hinos: Usch, stackare! Va skönt att de håller extra koll på dig denna gång.
    Jag vet att jag mer eller mindre kommer att bo på spec mvc...om det blir min tur. Detta pga att jag har ett hjärtfel.

• heja06

Irma! Nu kan det bara bli bättre. Jag tror på att nästa försök blir toppen.
    Jisses vilken grym otur ni har haft...trodde inte det var möjligt. Jättekram.
    Kom ihåg...TÄNK BARA POSITIVA TANKAR NU.

• heja06

Kaka76: jag har sprayat sen 7/8, och nästa v också...pga av att IVF vill veta lite resultat om en annan undersökning jag gjort. JAg har fått huvudvärk de 3 senaste dagarana...inget hjälper. Så jag förstår hur du mår. Kram

• heja06

Kaka76: Jag ska ta prover på onsdag e det tänkt...så hoppas jag att tabletterna startar on-to denna v. Isåfall så är vi i nära fas med varandra. Kram H

• heja06

Jag ska på VUL på fredag, och bestämma datum för insättning nästa v... Så snart e det dags igen Då håller jag alla tummar och tår som bara går...troligtvis sista försöket. kramis

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2