• Irma1

Hoppas Hoppas del 2

Halloj..

Idag har jag varit o satt in mitt lilla embryo som klarade upptiningen Nu ska det bara fästa.. Det tog ca 30 min denna gång för det va lite komplicerat, va väldigt trångt i kanalen sa han. Så en annan läkare fick komma in o fixa o trixa men det va även svårt för han o det gjorde ont när dom höll på men till slut så kom han in o kunde stoppa in embryot.. Sen så fick vi inte se den lilla pricken som vi fick göra förra gången.. Så jag hoppas att det sitter därinne o gottar sig nu.. Men dom sa till mig att det är ca 25% att det lyckas men sen när jag frågade barnmorskan så sa hon att det är 50% med färsk försök o lite lägre när man gör fet..

Håller tummarna för kaka76 o heja06

Plockhönan: Visst är dom underbara donatorerna.. Dom är värd mycket

• Irma1

Heja06: Ja allt är värt det om det blir ett bra resultat.. Jag kommer nog inte att våga tjuvtesta..

Tack cemali..

• Irma1

Kaka76: Den förste vet jag inte namnet på men han bröt på svenska o den andra hette något på krystoff o även han bröt på svenska.. Men den första läkaren frågade först efter Lars o det va han som gjorde det första gången på mig men han va på möte o kunde inte komma.. Håller tummarna för oss alla..

• Irma1

Kaka76: Mlasic känner jag igen det va nog han som inte kunde.. Ja visst är det lite lustigt. Har nu kommit hem från jobbet o det har varit jätte struligt idag så nu får det snart bli natti natti..

God natt på er.. Kramar

• Irma1

Måste bara berätta en rolig grej vad jag drömde i natt om Heja06 o Kaka76.. Vaknade i natt av att jag drömde att jag stötte på heja06 vid en busshållplats på Gibraltargatan o efter en liten stund så hoppar kaka76 av bussen o vi tyckte det va lite komiskt att vi stötte på varandra.. Inte för att jag fatta hur vi kunde känna igen varandra men mina drömmar är inte o leka me ibland.. Jag har drömt om att jag flyger på en flygande matta med Paris Hiltons hund o sen så va det en vit papegoja som låg på rygg o sköt ut sin bajs som en kulspruta då va jag o skulle servera på en tillställning på någon sorts vind så jag va tvungen att ta skydd bakom en stol. Den gången så vaknade jag av att jag grät o skratta.. Min pojkvän får ibland väcka mig för jag kan föra sådant liv så han inte kan sova ibland.. Jag drömmer ofta om att vi får en liten bebbe också men det är ju inte så konstigt nu, det är det nog många som gör när dom är i denna karusell.. Det är ju lite mer normalt än en jädrans papegoja

Ha nu en riktigt trevlig helg allihopa..

Kramar

• Irma1

lisjau: Va underbart o se ett litet tickande hjärta..

Heja06: STOR GRATTIS KRAM Klart det blir plus på torsdag också..

• Irma1

Heja06: Jag känner absolut ingenting förutom att det spänner lite i brösten.. Men förra gången kunde jag inte vända mig om i sängen för det gjorde så ont i brösten o kände lite obehag i magen o fick då ett minus men nu känns inget.. Ja ja det visar väl sig nästa helg.. Jag är ju bara på ruvardag 8.. Va det första dagen du testa igår?? Jag vet inte om jag vågar o tjuvtesta för jag vill gärna vara ledig den dagen jag ska testa o det är en fredag..

Kram..

• Irma1

Neeej Kaka.. Massa styrkekramar till dig..

• Irma1

Hej alla...

Har haft som lite mensvärk sen i går ruvardag 11 o mådde väldigt illa igår kväll.. I morse så hade jag också som mensvärk o sen så gick det över o kom tillbaka på em o nu på kvällen så känns det inget.. Det känns lite som förra gången när jag testade minus, men man kan aldrig veta för det är ju så olika från kropp till kropp.. Kan det inte bli fredag så jag kan testa.. Jag tycker det känns jätte jobbigt o vänta.. För om det blir minus igen så får vi ju vänta på en ny donator o då blir vi mottagarpar 2 igen men då kanske vi hinner me innan jul uppehållet.. Men det va bara kanske om det nu fanns någon plats annars blir det väl i Jan Feb hoppas vi..

Kramar

• Irma1

Kaka76... Skönt att du inte tar det lika hårt denna gång.. Hoppas jag också kan tänka o känna så om jag testar minus.. För nu gör jag ju det för vi har ju minst en chans kvar.. Blir ni mottagarpar 2 nu eller blir ni nr 1?? Det kanske du inte vet nu.. Jag frågar jätte mycket om det nu när vi va där sist för jag räknar med att det kan bli minus denna gången me..

Massa kramar..

• Irma1

Kaka76.. Ja just det ja jag kommer ju ihåg att du skrivit det förr nu när du skriver det igen.. Skönt o vara mottagarpar 1 det är så nervöst o vara mottagarpar 2 för man förbereder ju kroppen o sen så blir det inga ägg till oss.. Men så är det ju med denna karusell hela tiden om o om o om hela tiden..

Jag fick mensen 3 dagar efter att jag skutat med all medicin..

Dom har ju gått om donatorer nu som tur är.. Hoppas ni är på gång snart igen..

Kramar..

• Irma1

Heja06: Jag hoppas o håller tummarna för att det inte är någon fara med blödningen.. Dom sa till mig att det är vanligt när man gör äggdonation att blöda lite grann.. Håller tummarna o tänker på dig..

Jag har inte testat än vågar inte.. Men det känns ungefär som förra gången.. Lite mensvärk då o då.. Men har inte så ont i brösten som jag hade förra gången..
    Jag får ju svaret på fredag..

Kramar..

• Irma1

Kaka76: Har du fått någon blödning än??

Kram..

• Irma1

Heja06: Nej va ledsen jag blir Tänker på dig Kramar..

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 2