Anonym (Har) skrev 2009-07-11 13:20:34 följande:
Vet inte om det finns någon som piercar klitoris öht . Risken att tappa känseln är på tok för stor för att man ska vilja testa . Däremot kan du riskfritt pierca klitoriskappan . Jag har själv en ring där men den gör varken från eller till när det gäller känseln och är inte det minsta i vägen (kan ju ev va ivägen om man väljer en otroligt stor ring/stav) . Gjorde inte särskilt ont heller . Det är mest bara en fin grej . Tror dom sa att det skulle ta 6 veckor att läka men det tog inte mer än ca 4 veckor på mig . Beror välpå vilket läkekött man har .
jag har också en piercing i klitkappan, en stav med ring genom övre kulan. den läkte jättefort ca 2 veckor om jag minns rätt. tycker den gör rätt stor nytta vad gäller stimulans eftersom den undre kulan ligger direkt mot klitoris. dessutom kan den vara ivägen ibland om ringen ligger åt fel håll o skaver eller staven vrider sig. fast hade iofs inga problem med den innan jag bytte smycke. det jag har nu är snyggt men inte så bekvämt.
men frågan gällde som sagt klitta el bröstvårtor. vet att det inte är många som gör iaf i sverige men tror säkert maken lyckas hitta någon som gör den om han verkligen vill. tappa känseln i klitoris oroar jag mig inte direkt för, använder den knappt ändå för den är så känslig att det bar gör ont om jag försöker röra den men tänk om den blir ännu känsligare o det gör ont jämt, det vore ju inte så kul...detsamma gäller förresten bröstvårtorna, de är också så superkänsliga att de knappt går röra, tänk om de blir ännu känsligare o det alltid gör ont *ryser*