• Niccita

piercing?

Jag har en vertical hood och en i bröstvårtan.
    Upplever ingen som helst mer känslighet, och inte heller "hjälper" de något under sex.
    Kappan går snabbt att läka (ca 6v) och bröstvårtan LÅÅÅNG tid! Tror det tog över ett år innan min var helt okej.
    Ang smärta. Jag föder hellre ett till barn än piercar mig i kappan igen, det gjorde extremt ont!
    Bröstvårtan gjorde med ont, men inte lika mycket som kappan.

• Niccita
    kaji78 skrev 2009-07-11 14:38:19 följande:
    hmm, det låter ju iofs bra att det inte gör lika ont att pierca bröstvårtan som klitkappan, kappan tyckte jag ju knappt gjorde ont alls...eller det gjorde ju ont men gick så fort att det inte hade någon betydelse...bara AJ!!!...och sen klart...föda barn gör inte lika tväront men håller ju på miljoner gånger längre.bröstvårtan...gör det ont under läktiden också, hela tiden, bara om man rör vid den o hur gör man med kläder, går det ens ha BH på sig?
    Det är nog bara jag som fjollat till mig på senare dar och blivit nålrädd

Det gör ont under läktiden med. Ömmar rätt bra de första månaderna.
    Man kan ha BH, det hjälper på smärtan då det är stabilt och kläder och så inte gnids mot piercingen.
    Det gör rent ut sagt skitont om man fastnar med kläder eller komma emot den den första tiden.
    Minns att den kunde börja blöda lite då och då med..
  • Niccita

Om du gör den kommer det att gå finfint, jag tejpade på en bomulspad över den den första tiden, då slapp man riskera att den fastnade eller att kläder gnuggades mot den. Är man försiktig så läker den ju snabbare

• Niccita
    kaji78 skrev 2009-07-12 12:13:49 följande:
    hur vet man om man passar i det då?kort beskrivning, snälla...kommer inte åt länkarna pga någon barn/säkerhetsspärrtriangel vill jag inte ha, har fått för mig att det gör ont o tycker inte det är så snyggt, maken har aldrig nämnt det o jag tänker inte precis föreslå det:)
    Jag kopierar in det :)

"This is a VERY rare piercing, and it is serious business. It should be attempted only by a highly experienced master. The vast majority of women who request them actually want a clitoral hood piercing. Of the women who request an actual clitoris piercing, and know what they are asking, approximately 90-95% are not suitably built. Absoulutely vital in clitoris piercing is to pierce ONLY women with the ideal anatomy. This is not an area to take chances.

Most women posses a clitoris that is too small to withstand a piercing. Of those who are large enough, most women have hood tissue that fits too tightly or heavily over the clitoris. The clitoris in question must be large and easily exposed to be safe to pierce and to heal.

Even for a well developed clitoris,16 gauge jewelry is the most common starting size. If the clitoris itself isn?t able to be clamped, either from being too small, or from the process being too intense for the piercee, then she isn?t a good candidate.

For those women who are built for it, a clitoris piercing is an intense experience. There is no doubt about an increase in sensation. There is also usually some development to the tissue, resulting in increased size on most women."

Källa: www.ringsofdesire.com/femalegenital.html
  • Niccita

Är det så att du inte har de anatomiska förutsättningarna kommer piercaren att neka. De skulle ALDRIG göra det utan att allt stämmer helt.

Svar på tråden piercing?