piercing?
Jag har haft i både bröstvårtan och klitoriskappan. Båda gjorde ont men bröstvårtan var mycket värre. Allt var positivt med den i kappan men jag kan inte säga samma om den andra. Bröstvårtan gjorde jätte ont, efter 6 månader hade den fortfarande inte läkt så vid sex eller annat gäller det att inte komma när för då blir det grymt mycket värre. Piercingen var helt underbar att titta på. Men man kunde tyvärr aldrig göra annat än att titta på den. En piercing mår inte bra av tryck under läktiden heller så att ligga hur man vill t.ex. på mage var för mig omöjligt. Det slutade med att jag tog ur den efter två år då det bara varit problem och den började växa ut. Jag är glad att det gick amma sen men jag kan fortfarande, 5 r senare, trycka ur var ur bröstvårtan.
Så om han tycker du ska ha en sån borde han verkligen vara medveten om riskerna och vilket helvete det KAN vara.
För endel fungerar denna piercingen utmärkt men jag skulle aldrig rekomendera någon att göra den. Möjligt om man vill riskera att ge personen ett helvete under minst ca 6 mån.