• Hontass

piercing?

Jag har både tuttar och klitoris.

Klitoris gjorde ont men inte så farligt, läkte på ett par dagar och ger mig ganska bra med stimulans "ring" Problemet i början var bara att jag inte kunde cykla utan att få orgasm på cykelbanan, det lade sig dock efter några veckor

Brösten där i mot gör jag aldrig om för fy f*n vad ont det gjorde att göra dom. Lik förbannat så gjorde jag det andra bröstet efter att ha vrålat sönder halsen när jag gjorde den första.

Men har blivit lagom känslig med dom i och stimulans av bröstvårtorna är mer njutbar nu än innan. Tyvärr fick jag ta ur dom ur brösten här om dagen eftersom jag är i vecka 28 och tuttarna sväller som meloner och stavarna skavde.
    Hoppas på att kunna sätta i dom snart igen för att de inte ska växa igen.
    Vill inte vara utan dom.

• Hontass
    kaji78 skrev 2009-07-12 10:27:42 följande:
    har du alltså i klitoris? verkar vara många som säger att de har det men menar kappan.få orgasm när man cyklar verkar ju rätt trevligt, får se till att köpa cykel:)brösten...tja ont att göra kan jag nog stå ut med men det är sen som oroar mig men om/när det väl läker kan det tydligen bli bra iaf för vissa.
    Nej jag har inte i kappan! Den sitter rätt igenom klitoris och läkte väldigt snabbt!
    Tuttarna tog ju längre tid att läkas och fick gå utan bh i början. Men när de väl läkt är de suveräna
  • Hontass
    kaji78 skrev 2009-07-12 12:22:23 följande:
    låter ju lovande:)tack för svar
    Ja kör på och skaffa dig en cykel
Svar på tråden piercing?