Qx fråga...
Hur kommer det sig att det inte händer någonting på QX?
Är man från någon annan stad än stockholm och göteborg så är det ju jättetrögt därinne ju.
Hur kommer det sig att det inte händer någonting på QX?
Är man från någon annan stad än stockholm och göteborg så är det ju jättetrögt därinne ju.
är ju lika trögt om man bor i sthlm eller göteborg.. folk är för fega sen e man väl för ful LOL
Jag har slängt ut bilder på mig själv och barnen och då plötsligt har jag fått jätte många mail :)
Innan hade jag bara 1 kort så jag slängde som sagt ut några kort på barnen oxå och sen dess har jag även sluppit alla flåsande gubbar.
De roliga är att jag inte får några mail från tjejer runt dalarna utan bara från tjejer i stohlm trakten eller skåne.
Ett tips är att ha bild på dig själv och surfa runt på andras sidor och skriva till någon när man tycker personen ser trevlig ut och gärna skriva en komplimang och lite allmänt, inte bara : hej vem är du? eller: Lust att snacka lite?
Sånna mail svarar då jag inte på, vill ha lite mera att svara på som första mail annars fångar de inte mitt intresse.
Men jag har bild på mig! Får bli lite aktivare själv antar jag.
Det jag tycker är trist är när folk bara försvinner så där utan anledning.
tycker det händer på tok för mkt på den sajten så jag har lagt ner... blev nästan som ett beroende ett tag för det var så lätt att få tag på både det ena och de andra...
har dock inte träffat några rena puckon eller stortabbar utan har faktiskt mer eller mindre kontakt med de flesta fortfrarande...
nu har jag inte var online på den sidan på ett bra tag å säkrast e väl det