• Anonym

Ny kille, men kär i en annan?!

Du måste ju göra slut med din kille, finns ingen annan väg. Ta mod till dig nu.

• Anonym

Var i samma sits för ungefär 5,5 år sen. Var tillsammans med en kille (E) men vart kär i en annan (P) under tiden. E o jag hade vart tillsammans nga år tidigare med och vi träffades igen och känslorna verkade vara kvar. Dessvärre var dem inte det, för E är en underbar kille utan mina känslor växte för P under tiden.

Satte mig ner o prata med E om detta och han sa att känslorna inte var desamma från honom heller. Vi levde liksom på de gamla känslorna, men vi gjorde slut som vänner och idag har vi fortfarande kontakten.

Det vart inget med P heller då han gjorde klart att han enbart ville vara KK, han ville inte bli tillsammans med en som var så pass mycket yngre..

Vi träffades nga gånger sen träffade jag min nuvarande kille som jag idag har vart tillsammans med i 5 år och väntar vårat första lilla mirakel. :)

Så på 6 månader var jag tillsammans med E, gjorde slut med honom, var KK med P och träffade o vart tillsammans med min livs kärlek.

Så gör slut med din kille eftersom du inte har "rätt" känslor för honom, träffa den andra killen, var KK om det är de enda han vill..
    Lek av dig för rätt som det är står killen med stort K framför dig.. :)

Svar på tråden Ny kille, men kär i en annan?!