• Izzae

Marbella

Ska vi till i 3 veckor. Vi har varit där en gång förut. Undrar om någon har lite tips att ge oss, typ nåt vattenland att åka till med rutsckanor och massor med kul saker för barnen.

Vi var i Gibraltar senast och det var en mycket bra upplevlse. Min dotter är reumatiker så förra gången vi var där var det så myckt träning, sjukgymnastik odylikt inplanerat så vi han inte med så mycket. Men i år vill vi verkligen se oss omkring lite mer. Tips mottages tacksamt!

//Izzae

• Svar på tråden Marbella
  • Izzae

Snälla, Snälla några tips ha ni väl?? Puerto Banos kommer vi átt strosa i men kanman åka med enbåt ut för att kika delfiner där??

• reb80

bara lite nyfiken...kommer ni vara där som privat personer, eller åker ni med nån förening eller nåt?
    Jag jobbar åt ett ass.bolag som åker till marbella 1 vecka varje sommar(v33).
    vi bor på en svensk anläggning mellan marbella och porto banus..Kommer inte ihåg exakt vad det heter, nåt med svenska rygginstituet..

Jag har inte direkt några ideér annars, då vi är mycket på anläggningen och tränar och så..Men annars är ju stället väldigt fint...
    hoppas ni får en trevlig resa

• Izzae

Ja, vi åker till centro furestal..ursäkta stavningen Det är ett svenskt rygginstitut där mi dotter kommer att kunna träna kvällstid i varmvattenspool med diverse övningar. Vi trivdes kanonbra sist. Bra personal, rent och fint. Men i år har vi tillfälle att göra lite mer resorr då träningen sköter vi själva efter hjälp av sjukgymnast och arbetsteraput.

Funnt beach är nåt som klingar i huvudet på mig vet du nåt mer om det?

//Izzae

• Izzae

Ja, vi kommer vara där som privatpersoner missade svara på det

• Izzae

Men snällla!!! Nån borde ju veta nåt bra ställe för mig och barnen att besöka????

• reb80

nej tyvärr..jag vet inte heller nåt man kan göra....eftersom vi åker så många och de flesta sitter i rullstol så brukar vi ordna aktiviteter i grupp.
    när ska ni dit?
    Vi(eller jag blir ej med iår) kommer vara där9-19 augusti...

Svar på tråden Marbella