• bluebride

Sjukan-fans

Är det någon som är lika tokig som jag i Sjukan? Alltså med Ulf Brunnberg, Björn Gustafsson och Per Myrland (heter han inte så?)

Min kille blir galen att jag ser dem, men tyvärr har jag råkat spela över slutet på ett avsnitt och har bara halva på ett, men som tur var har en vänlig själ lovat att spela in dem på dvd.

Tyvärr har försäkringskassan schabbla till det så vi har ingen tv att se på, det är avstängt, t o m gratiskanalerna, vilket är väldigt tråkigt.

• Svar på tråden Sjukan-fans
  • Anova

Jag blir nästan vemodig då jag ser sjukan och ser Lasse Lindroth som gick bort alldelses för tidigt.
    Annars är det ett av de få program som både jag och min sambo brukar se tillsammans..

• Spicy Women

Men gratiskanalerna kan de väl inte stänga av.
    De har de aldrig gjort för oss. Dr gånger vi har varit sena med räkningen.

• bluebride

Spicy Women skrev 2009-07-12 02:50:39 följande:

Men gratiskanalerna kan de väl inte stänga av.De har de aldrig gjort för oss. Dr gånger vi har varit sena med räkningen.
    tyvärr har canal + gjort så vi får ingen sändning på antennen

Ja, han var bra lasse, såg honom live på berns
  • Spicy Women
    bluebride skrev 2009-07-12 21:32:07 följande:
    Spicy Women skrev 2009-07-12 02:50:39 följande: tyvärr har canal + gjort så vi får ingen sändning på antennen Ja, han var bra lasse, såg honom live på berns
    Har ni canal digital?
    Vi har com hem och de stänger bara av betalkanalerna och en del digitala.
    Men vi har då kunnat se 1,2,34,4+,5,6,7 och barnkanalen
  • bluebride

Spicy Women skrev 2009-07-12 23:08:11 följande:

Har ni canal digital?Vi har com hem och de stänger bara av betalkanalerna och en del digitala.Men vi har då kunnat se 1,2,34,4+,5,6,7 och barnkanalen
    ja vi har canal digital. Kan inte ta emot 1 och 2, vi har en gran-fan som står ivägen. Godnatt
Svar på tråden Sjukan-fans