• engdahl

Stora läppar

Stora läppar är vackra, läckra och underbara att slicka och suga på...

• engdahl
    Anonym skrev 2009-07-12 13:34:53 följande:
    Jag har väldigt stora och jag hatar mina. Överväger allvarligt en plastikoperation, trots att de inte skaver eller så. Av helt estetiska skäl d.v.s. Jag tittar inte på porr och ingen kille har någonsin klagat, så jag vet inte varför jag är så besatt av att de inte duger.
    Om du inte har några andra problem ? försök slå bort operation. ALLA män jag känner gillar verkligen stora läppar på en kvinna. Du ska vara stolt över hur du ser ut mellan benen, inte tvärtom.
  • engdahl

Anonym (anna) skrev 2009-07-12 10:16:46 följande:

tycker själv att jag har stora inre blygdläppar och hatar dem... men jag kanske ska försöka tänka om då
    Det gäller ju dig också då, Anna...
  • engdahl

[citat]
    jag är helt paff av denna tråd. jag har också funderat på operation, även om jag inte tror att jag skulle göra det, men jag har verkligen trott att jag är konstig som ser ut så och att det inte alls är uppskattat. Men fortsätt gärna berätta här hur fint det är så kanske jag kan ändra mig snart
    [/citat]

Det har funnits flera andra trådar i samma ämne och jag har försökt hitta dem men lyckades inte.

Men alla trådarna handlade om fittor med stora läppar och det fanns knappt en man som inte skrev under på att ett sådant utseende är mycket sexigt och attraktivt.

Det är helt enkelt så en fin fitta ska se ut!
    Anonym (anna) skrev 2009-07-12 13:42:00 följande:

• engdahl

TS: sluta skämmas nu, det finns massor av män som tycker att ditt utseende på läpparna är det vackraste.

• engdahl

Anonym (anna) skrev 2009-07-12 13:52:40 följande:

Åh, tror faktiskt att jag börjar få ett komplex mindre på min kropp.
    Det vore ju väldigt skönt om det vore så. För finns det något som män i allmänhet aldrig klagar på så är det hur fittan ser ut.

Jag har vänner som gillar stora bröst eller små bröst, stora stjärtar eller små, tajta stjärtar. De kan gilla ben, ögon och gud vet vad. Men fittan kan se ut hur den vill ? den är alltid lika vacker...!
  • engdahl

Anonym (anna) skrev 2009-07-12 13:56:39 följande:

men det är ont om sådana som gillar skrynkliga magar va? Annars skulle jag nog kunna bli komplexfri
    Om du som kvinna kan erbjuda din personlighet, din kåthet, dina ögon, din mun, dina händer, dina ben, dina bröst, din stjärt ? och din storläppade fitta...tror du då att man skulle bry sig om ifall magen var skrynklig?!?

(Detta är en så kallad retorisk fråga som inte behöver besvaras för alla vet svaret)

Våga vara naken utan komplex nästa gång.
    *kram*
  • engdahl

Anonym (anna) skrev 2009-07-12 14:08:09 följande:

Ja, men får väl tänka så, och på de underbara små barn man fått och vara glad att andra uttänjda delar har återgått till mer normala proportioner
    Hehe, rätt sätt att tänka, Anna.

Och Anonym, du har turen att vara gift med en riktig man, tydligen.

Men vad skönt det vore om vi inte alla hade komplex för våra kroppar...
Svar på tråden Stora läppar