• Anonym (45an)

Alla ni med stooora vader

Hur stora vader har ni, som anser att ni har stora vader? Och vad anser ni är stort, var går gränsen?

Mina är 45cm på det bredaste stället..

Feel free att diskutera allt gällande stora vader.

• Svar på tråden Alla ni med stooora vader
  • Anonym (:o)

Jag har breda vader. Vet inte cm men har svagt minne av att dom är runt 40 cm sist jag mätte.

• Anonym (123)

TS - E du kille eller tjej??

• Anonym (45an)

Tjej..

Anonym (123) skrev 2009-07-13 00:52:33 följande:

TS - E du kille eller tjej??
  • Anonym (123)

Tjej med
    Har inte reflekterat innan vad stora vader är, men efter min operation av båda vaderna, så är jag mer fixerad =)
    Man har skurit upp muskelhinnan på framsida vadmuskler på båda benen så musklerna blir mer framträdande (ngt jag tror många bodybuilders har gjort...)
    Jag mätte nu & trodde jag skulle ha större, men de var "bara" 34 cm, beror nog på att jag kunnat lägga till löpning på tränings-listan.
    Stora vader tycker jag är ok - men de är ju plus om de är lite tränade vader.
    Det beror så mkt - vad man har för fysisk aktivitet under dagen, hur mkt man väger - kroppsbygnad mm som gör helheten =)
    (Men de e ju för att jag själv är ett hälsofreak som jag tänker i de banorna)

• Anonym (45an)

Mhm... Var vill du komma?

Anonym (123) skrev 2009-07-13 01:03:05 följande:

Tjej medHar inte reflekterat innan vad stora vader är, men efter min operation av båda vaderna, så är jag mer fixerad =)Man har skurit upp muskelhinnan på framsida vadmuskler på båda benen så musklerna blir mer framträdande (ngt jag tror många bodybuilders har gjort...)Jag mätte nu & trodde jag skulle ha större, men de var "bara" 34 cm, beror nog på att jag kunnat lägga till löpning på tränings-listan.Stora vader tycker jag är ok - men de är ju plus om de är lite tränade vader.Det beror så mkt - vad man har för fysisk aktivitet under dagen, hur mkt man väger - kroppsbygnad mm som gör helheten =)(Men de e ju för att jag själv är ett hälsofreak som jag tänker i de banorna)
  • Anonym (tjej)

jag har 37 cm stora vader. Sen beror det ju på hur kroppen ser ut i övrigt.
    Jag gick upp i vikt efter graviditet så är ca 165 lång på 90 kg. Så vaderna e det jag tänker på minst=)

• Anonym (:o)

Jag är tjej. Väger 65 och är 164 cm.

• Anonym (123)

Anonym (45an) skrev 2009-07-13 01:08:08 följande:

Mhm... Var vill du komma? Anonym (123) skrev 2009-07-13 01:03:05 följande:
    Alltså - stora vader är indivduellt att se de märkte jag, jag hade ju ingen aning om min storlek på dom eftersom jag inte mätt men gått & fantisert att de var större pga operationen =)
    Tycker du själv att du störs av dina vader? Tycker ajg inte du ska göra, alla ser olika ut & har olika förutsättningar för de =)
    Så - mitt inlägg var inget illa ment om du tog illa upp =)
    Som så mkt annat när de gäller kroppen handlar de nog om en s egen självkänsla, jag dömer ingen utan gav bara mitt perspektiv på hur jag reflekterade när jag läste din TS =)
  • Lejån

Lånar tråden lite och undrar om ni kan hitta stövlar som funkar? Alltså inte gummistövlar...

längtar efter sommar & sol
  • Anonym (45an)

Jag tycker att mina vader är enorma, jämfört med andra "i min storlek". Jag hatar dom och vill aldrig bära kjol eller så.

Jag har köpt ett par stövlar på Coop forum, faktiskt. Dock i plast tyvärr.. Men dom passar perfekt, slutar en bit nedanför knät

Svar på tråden Alla ni med stooora vader