Alla ni med stooora vader
Hur stora vader har ni, som anser att ni har stora vader? Och vad anser ni är stort, var går gränsen?
Mina är 45cm på det bredaste stället..
Feel free att diskutera allt gällande stora vader.
Hur stora vader har ni, som anser att ni har stora vader? Och vad anser ni är stort, var går gränsen?
Mina är 45cm på det bredaste stället..
Feel free att diskutera allt gällande stora vader.
Jag är inte så överviktig men jag har jättevader..49 cm på bredaste stället..ser ju lite halvt galet ut ibland måste jag säga och jag vill jättegärna kunna ha snygga stövlar..går det att minska vaderna med träning? Folk säger att det inte går..och det låter ju lite deprimerande.
Mina har snarare växt sen jag började träna! Har du alltid haft stora vader? Jag har ett kort på mig och en manlig släkting. Han är typ 10 cm längre än mig och hans vader ser ut som stickor bredvid mina jättevader. Och då var jag inte ens överviktig!
Störs ni av att era vader är så stora? Jag kan störas ibland. Typ om jag ser mig själv på kort bredvid någon med "normala" vader. Men annars bryr jag mig inte mycket. Jag tycker inte det ser konstigt ut om jag bara tittar på ett kort på mig.
Jag har 38cm runt vaden och jag har bara kunnat köpa ett par stövlar som passat mig och då är det precis.. Letade överallt förra vintern och hittade tillslut ett par på dinsko..
Jag har breda vader ,tror ja ligger på 48,5 cm . har oxå svårt att hitta stövlar men förra hösten hitta ja faktiskt ett par snygga på skopunkten som va höga och som jag otroligt nog fick igen. å då hade jag ändå större vader eftersom jag sedan dess gått ner ca 20 kilo.
Jag hatar mina vader,vill inte gå i kjol för ja tycker ja ser fånig ut...fast å andra sidan så tror jag nog mest att det e så att man tänker på det själv...andra funderar nog inte i samma banor om det inte är så att vaderna är något alldeles extremt...å då menar jag väääääääldigt stort
*kutar och hämtar måttbandet* 48 cm... Jag är för tillfället väldigt stadigt byggd, men till och med i min ungdom när jag vägde under 50 kg hade jag väldigt stora vader, något som ofta påpekades av mer eller mindre välvilliga personer i bekantskapskretsen. Första gången var nog i 11-årsåldern när min morbror "röt" åt mig "Det var hemskt vilka tjocka vader du har!" Ja, oj, förlåt, jag ska genast gå och skära av en bit, liksom. Ja, historierna skulle kunna bli många, men jag har lärt mig med åren att de som hänger upp sig på mina vader kan gå och dra något gammalt över sig.
Har alltid haft problem med breda vader 46 på ena och 48 på andra blev sparkad av en häst så det har aldrig riktigt försvunnit men de 2 cm gör mycket ...
Bara för att få tag i ridstövlar och så gäller special beställning och det går ju inte under samma pris men men är endå jätte glad över att jag också kunde få fina läder ridstövlar:)
allt handlar väl om proportioner..
Tycker ni är lite smågnälliga :)
Bifogar bild på min flickväns vadmuskler!
Skitsnygga tycker jag, alla 44 cm!!
Jag är inte tjock eller överviktig, men har alltid haft stora vader. Ser jäkligt dumt ut om man tänker efter. Har fått många kommentarer att mina vader är stora.
Måste bara uttrycka mitt hat till dessa förbannade stuprörsjeans, så fula och inte får man på sej dom heller ;)
Jag har också stora vader, har alltid haft och fått pikar för det. Har 38 cm runt dom på tjockaste stället, är väldigt smal och ligger precis på den vikt jag ska ha, tycker det ser lite skumt ut ibland när man ser sig i t.ex. helkroppsspeglar och man har kjol eller så för då ser vaderna enorma ut jämfört med resten av kroppen. =/
Verkar inte gå att "krympa" dom heller, vet inte hur länge jag stretschade vaderna varje morgon/kväll ifall det skulle hjälpa men det hjälpte nada (hade en vän som påstod att det berodde på dåligt stretschade muskler)!
Däremot har jag kommit på att man kan få grymt snygga vader i högklackat och svarta strumpebyxor (fått många kommentarer om det) ;P
Jag är smal, men har alltid haft kraftiga (muskelösa) vader, min mamma tycker det är jättefult, min sambo tycker det är snyggt. Har ingen aning om måttet, men är nog egentligen så stora, men om man jämför med resten av mig så har jag stora fötter och kraftiga vader.
Om jag skall vara riktigt ärlig, så tycker jag att det är snyggare med vader än ben som är smala
Haha ni kan ge lite vader till mig om ni inte vill ha, ni skulle bara veta vilket helvete de är att inte ha några vader heller! Ben som stickor, stövlar ser helt jävla sjukt ut.
Jag har såkallade fotbollsvader som jag ärvt av mamma -.- jättesvårt med stövlar och byxor
Stora vader, ja, men har aldrig mätt dem.
Har värre med anklarna, har jättebreda redan där så stövlar är inte att tänka på..
Har alltid haft problem med breda vader 46 på ena och 48 på andra blev sparkad av en häst så det har aldrig riktigt försvunnit men de 2 cm gör mycket ...
Bara för att få tag i ridstövlar och så gäller special beställning och det går ju inte under samma pris men men är endå jätte glad över att jag också kunde få fina läder ridstövlar:)