• Gelé Hallon

spindlar i badrummet

OK hjälp.
    Jag har världens spindelfobi och har levt lycklig här i mitt höghus utan en jäkel nånstans.

Men nu, efter tre lyckliga spindelfria år har jag börjat se mer o mer av dem i mitt hus. Samma sort allihopa o de e skitsnabba. De kommer från badrummet tror jag, där har jag sett flest avc dem.

hur fan blir man av med dem????

• Svar på tråden spindlar i badrummet
  • NicoleSthlm
    Dynamic skrev 2009-07-13 09:26:46 följande:
    Fast anticimex tar inte normal ohyra, tyvärr räknas de små äcklen som normal ohyra...
    Otrevligt!! Alla kryp är ju äckliga! SPECIELLT spindlar!! Hoppas att du får bort dom!
    Jag hade garanterat flyttat till min mamma om det var vårt badrum! HAr grav spindelfobi!
  • Kakgumman

Finns en bra Radarspray som är särskilt mot spindlar. Den funkar ap-bra!

• Dynamic
    Kakgumman skrev 2009-07-13 10:14:53 följande:
    Finns en bra Radarspray som är särskilt mot spindlar. Den funkar ap-bra!
    Yepp! Ägare av flera sånna {#lang_emotions_djavulsk}
  • NicoleSthlm

Oftast när man har spindlar så är det pga av att man har annan ohyra som dom äter och lever av....

• Dynamic
    NicoleSthlm skrev 2009-07-13 21:10:29 följande:
    Oftast när man har spindlar så är det pga av att man har annan ohyra som dom äter och lever av....
    Ja eller så bor man vid typ gräs och annat och de traskar glatt in på sina 8 jävla ben och letar efter något stackars offer att ge men för livet.
  • NicoleSthlm
    Dynamic skrev 2009-07-13 21:27:29 följande:
    Ja eller så bor man vid typ gräs och annat och de traskar glatt in på sina 8 jävla ben och letar efter något stackars offer att ge men för livet.
    Uss, vi borde avskaffa spindlar.....
  • Dynamic
    NicoleSthlm skrev 2009-07-13 21:57:33 följande:
    Uss, vi borde avskaffa spindlar.....
    kan man rösta ut dom? Jag menar vi har ju demokrati väl?
  • NicoleSthlm
    Dynamic skrev 2009-07-13 23:02:23 följande:
    kan man rösta ut dom? Jag menar vi har ju demokrati väl?
    Spindel-valet 2009..... sjukt bra!
  • TanjaS

Jag har i sommar flyttat till hus. Det finns spindlar här och jag kan inte leva ett normalt liv längre nu när hösten är här och de vill också bo i vårt hus.
    Det är inga små utan STORA spindlar. Vad i allsin dar ska man ta sig till?
    En spindelskrämma hur funkar de eller var köper man RADAR spray

Hur säkert är de med husspindlar och småbarn egentligen?

• Bonde
    TanjaS skrev 2009-09-07 23:45:21 följande:
    Jag har i sommar flyttat till hus. Det finns spindlar här och jag kan inte leva ett normalt liv längre nu när hösten är här och de vill också bo i vårt hus. Det är inga små utan STORA spindlar. Vad i allsin dar ska man ta sig till? En spindelskrämma hur funkar de eller var köper man RADAR spray Hur säkert är de med husspindlar och småbarn egentligen?
    Spindlar äter inte barn!
Svar på tråden spindlar i badrummet