• jessicacarlsson

    Någon som haft/har äl i dagarna som vill följas fram till BIM?

    Hej jag hade äl i torsdags och har BIM den 23 juli....
    Här kan vi snacka symtom vägen fram till BIM hihi

  • Svar på tråden Någon som haft/har äl i dagarna som vill följas fram till BIM?
  • daKi
    InHeaven skrev 2009-07-16 21:48:11 följande:
    det är många "de flesta" som inte har några symptom alls så än ska man inte tappa hoppet. när har du bim?
    Jag har BIM 23e ungefär tror jag. Har haft lite oregelbundna cyklar. Men runt däromkring.
  • daKi
    jessicacarlsson skrev 2009-07-17 08:55:24 följande:
    ja jätte kul är de med tanke på att detta va försök nr 8 och de har känts som en evighet...Har ju fått plus innan men då har de inte gått vägen så jag hoppas verkligen att den lille vill stanna kvar denna gång =)
    Stort grattis, ha de underbart i norge. Och se till att skicka lite plus molekyler till oss!
  • Åm02o04
    jessicacarlsson skrev 2009-07-17 07:38:49 följande:
    Jag börjar på turtråden hihi,,,, tjuvtestade idag och fick 2 streck =) och de va inte jättesvagt hihii.. trodde jag aldrig för jag känner ju inget. nu ska jag snart dra till norge men jag lägger in bilder ikväll så ni kan få se mina fina streck.. Hoppas att många av er blir smittade nu och plussar =)
    Åhh, GRATTIS! Vad roligt! Hoppas vi andra följer dig.
    Vilken dag är du på?

    KRAM
  • alexia78

    jessicacarlsson:
    JÄTTEGRATTIS!!!Smitta oss andra nu ordentligt . Ha det så bra i Norge och njut för fullt av tillvaron.

  • alexia78

    Hur många är vi i tråden egentligen???Ska vi starta en bim/plussat-lista ???
    Jag börjar:

    BIM-LISTAN:
    1) alexia78: 23 juli

    PLUSSAT-LISTAN :
    1) jessicacarlsson

  • 1978nettan

    BIM-LISTAN:
    1) alexia78: 23 juli
    2) 1978nettan: 25 juli

    PLUSSAT-LISTAN :
    1) jessicacarlsson

  • alexia78

    1978nettan:antar att du också e född det året...hoppas det betyder tur denna gång.PLUSSTUR

  • 1978nettan
    alexia78 skrev 2009-07-17 20:52:09 följande:
    1978nettan:antar att du också e född det året...hoppas det betyder tur denna gång.PLUSSTUR
    ja det kan man ju hoppas
    vilken del av landet bor du i?
    jag bor nere i skåne, utanför malmö
  • alexia78

    1978nettan:
    Jag bor i Västergötland, nära Skara. Hur länge har ni försökt nu, vi har försökt i ett år i oktober, har en son som snart fyller 2 år.

Svar på tråden Någon som haft/har äl i dagarna som vill följas fram till BIM?