Inlägg från: Duva |Visa alla inlägg
  • Duva

Sunwing Kallithea Rhodos nr 3

Ja då var det dax att starta upp en ny tråd för oss som ska åka till Rhodos Kallithea

"Nån som varit där?

Skriv gärna och berätta om både ris och ros. Utflyktsmål, mattips - är tex allinclusive värt pengarna? Bra badstränder i närheten. Ja allt som kan vara av värde att veta.

Om du är ny, skriv in dig på listan i tråden och skriv gärna nåt...

HÄR ÄR ALLA VI SOM HAR VÅR RESA KVAR

5 Juli Siabellon (är där NU)
    12 Juli Reportermamman(är där NU)
    19 Juli Jenny26 (1v SunWing, 1v SunGarden+)
    9 augusti littleangel81
    23 augusti Minne
    26 augusti Duva
    30 augusti päronform
    9 september 3busungar
    11 oktober Kixen, byggare bob

• Svar på tråden Sunwing Kallithea Rhodos nr 3
  • Duva

Då va det dax för ny tråd...Men HALLÅ vad jag längtar nu.........

• Duva

Puffar lite ifall det finns fler som ska åka..kanske restresor som säljs nu då det varit lite tråkigt väder..

• Duva
    ByggareBob skrev 2009-07-26 14:22:14 följande:
    Är du här och ränner nu??? Ska du inte börja ladda för jobbet... =)
    Ågren sitter på ena axeln och skriker hela tiden....Joobbaaa,jobbbaaa,jooobbbbaaa
  • Duva
    päronform skrev 2009-07-27 11:43:09 följande:
    Minne..nu har jag röstat!Vad duktig du är på att scrappa! Nu är det 33 dagar kvar tills vi ska lyfta mot Rhodos!Jag längtar som en galning!
    Sååå gott...då har jag ju bara 29 dagar kvar

Tjoohhhooooo...Efter 1;a arbetsdagen idag så känns det gott att ha lite Rhodos att se framemot..
  • Duva
    malininorrköping skrev 2009-07-27 23:07:12 följande:
    Hej vi var förra året och älskade detta hotell. Vi tog inclusive och var jättenöjda. Bufféerna var så varierande.....skulle kumma åka tebax, ska till Bulgrien i år, hotell flamingo, hört mkt neg.om Bulgarien men vi får väl se.....
    Vi var i bulgarien förra året...tycker det var kanon..
  • Duva

Lägger in den aktuella listan...Saknas du så skriv in dig

19 Juli Jenny26 (1v SunWing, 1v SunGarden+)
    9 augusti littleangel81
    23 augusti Minne
    26 augusti Duva
    30 augusti päronform
    9 september 3busungar
    11 oktober Kixen, byggare bob

• Duva
    päronform skrev 2009-08-01 16:21:06 följande:
    Tack så mycket för svaren Jag längtar såå mycket tills vi ska åka!Ok..kom på en fråga till.. Hur "långt" ifrån poolområdet ligger Poseidon?
    Om du går in på vings sida så ser man ju väldigt bra hur hela anläggningen ser ut..både resortkarta och bilder, filmen ser man ju mkt på me.

www.ving.se/sunwing/sunwingHotelMaster.aspx&regionid=1154&countryid=463&areaid=510&resortid=1146&hotelid=1923&itemId=1923&filterOnCategoryId=1&hotelareaid=1529

Om du trycker på "bilder" på denna sidan så tycker jag att man ser rätt bra..lycka till.
  • Duva
    Reportermamman skrev 2009-08-01 19:34:56 följande:
    Inte alls särskilt långt. Men det beror ju som sagt på vilken lägenhet man får. Poseidon ligger på en udde, sedan är det en lekplats mellan Poseidon och poolområdet. De närmsta Poseidon-lägenheterna ligger nära barnpoolerna, de som ligger längst bort ligger nog 300 meter ifrån. Uppskattningsvis.Men det är underbara gränder att promenera på. Gick där varje gång jag skulle få 1,5-åringen att somna i sin vagn.Titta i mitt bildgalleri. Den bild där jag skriver "som en grekisk by - precis som det står på hemsidan", de byggnaderna som syns där är Poseidon!
    Skulle me in kolla tänkte jag...men du verkar inte ha några bilder??? Eller är det bara vissa som kan se???
Svar på tråden Sunwing Kallithea Rhodos nr 3