Inlägg från: Minne |Visa alla inlägg
  • Minne

Sunwing Kallithea Rhodos nr 3

Jag är här!! Och jag läääängtar!!!

• Minne

Vi ska bo i Adriane, på nedre botten så vi har terass! Åhhh...nu längtar jag riktigt mycket!! Vill åka NU!!

• Minne
    Siabellon skrev 2009-07-18 22:17:46 följande:
    Nu sitter jag här, färdigpackad och med lite ångest över att behöva åka hem. Det är faktiskt första gången jag känt så på en 14dagarstripp. Det har varit kanon här, jag älskar närheten till havet som är rent o klart och fräscht. PÅ andra ställen kan mycket skräp blåsa in men inte här! Maten har varit jättegod, både på AI o i övrigt. Jag har inte ens tröttnat på tzatzikin än! PErsonalen är hur gullig som helst, men liitebättre på SunGardens LaTasca än SunWings. Men frukostpersonalen/Fino är toppentoppen! Jag är avis på er som har ert kvar, ni kommer få det toppen! I morgon kväll skriver jag fr ett kallt o regnigt Dalarna.........34° i skuggan 18.30 här idag. Men det är härlig värme!
    Kan man någonsin lessna på tzatsiki?? jag har nästan alltid tzatsiki i kylen(hemmagjord förstås!!)
    Välkommen hem Siabellon! Tyvärr så kommer ni hem till världens tråkigaste väder!
  • Minne
    päronform skrev 2009-07-27 11:43:09 följande:
    Minne..nu har jag röstat!Vad duktig du är på att scrappa! Nu är det 33 dagar kvar tills vi ska lyfta mot Rhodos!Jag längtar som en galning!
    Tack...finns lite mer i mitt galleri om du vill kolla!!! Jag planerar redan albumet som jag ska göra efter Rhodos...läääängtar!
  • Minne
    Duva skrev 2009-08-06 20:29:23 följande:
    Hur långt innan resa fick ni era taxfreekataloger??
    Jag fick min förra veckan!! Så  din borde ju ha kommit nu!!
    Snart....ååååå,jag längtar så!! Hittade en hatt på rea...tänk på att det är extra viktigt att skydda skallen!
  • Minne

jag lääängtar jag med!! Det är nära nu!!! Vi har gjort en lapp och satt på kylskåpet som vi kryssar varje dag...så nu ser även lilleman fran mot det!

• Minne

På söndag.... sååå långsamt dagarna går....jag har inte börjat packa...inte ens tänkt igenom, men jag ska köra tvättstuga ikväll...så då blir det väl en del....

Duva: vi måste ju ses!!

• Minne

Man lär väl hänga vid barnpoolen!! Kolla in i mitt galleri så ser du dessutom bilder på Philip!

Jag tror jag har koll på det mesta, men har säkert glömt något, det är ju som tur är inget u-land vi åker till, det mesta går att få tag på där! Trevlig resa ni med, vi syns nästa vecka...(och vi hinner nog skriva ett par ord till här i tråden)

Duva skrev 2009-08-18 09:31:35 följande:
    Jag, måste me kolla igenom vad man skall ha med sig, har inte så mkt otvättat, men det finns ju ändå att göra. Måste handla på mig lite solkräm,plåste, sårtvätt mm...som alltid är bra att ha med sig. Vet bara inte när jag ska hinna...jobbar sent varje dag denna vecka och sen åker vi..Lilleman och jag prata de lite idag då vi gick till dagis..att på rhodos behöver man inte ta på sig så här mkt kläder som han hade idag, jeans jacka och man hade nästan behövt mössa, för satan vad det blåser...då kan vi bada nakna i poolen, sa han då och skrattade Nä, mamma ska verkligen INTE bada naken i poolen...folk behöver ju inte svimma på sin semester...eller rymma från området, kanske bra då blir vi ju ensamma...eller utslängda Funderar lite på internet...vi kommer inte ta med datorn ner, men fanns det typ internetrum??? Och vad kostar det isf.Vore ju kul att uppdatera här och på facebook, för min del.. Minne: Jag kommer leta upp dig...jag vet ju hur du ser ut, men du vet ju inte hur jag ser ur, vill vara lite hemlig här....hhmmmm Trevlig nerresa till er iaf.
  • Minne
    päronform skrev 2009-08-18 18:45:31 följande:
    Minne: Och jag kommer missa dig precis..eller? När ska ni åka hem? Har precis varit och köpt en ny bikini..på rea..tom halva reapriset Gött! Nu är det inte mycket kvar som behöver inhandlas..
    Jag åker ju samma dag som du kommer...
Svar på tråden Sunwing Kallithea Rhodos nr 3