Inlägg från: Fru Fröken |Visa alla inlägg
  • Fru Fröken

Sunwing Kallithea Rhodos nr 3

Päronform: Som reportermamman skrev kostar det inget att checka in sin vagn. Och om man bor på Sunwing resort är plastpåsen att lägga den i gratis. Det är inte alltid personen på incheckningen har koll på det men det är bara att säga att man bor på Sunwing resort och att man ska ha den utan kostnad. Har funkat tre år i rad vi har åkt

• Fru Fröken
    päronform skrev 2009-08-06 10:51:03 följande:
    Ni som varit där..hur gjorde ni när ni va på stranden med tankte på all småsten? Badade ni med sandaler eller baddojjor?
    Jag hade inga badtofflor men jag såg flera som hade det. Är man känslig om fötterna är det nog att rekommendera.
    Stranden blir bättre ju längre från SW man går (mera sand, mindre sten). Vi tyckte det var värt att gå ett par hundra meter på stranden för att få bätte sand.
  • Fru Fröken

Duva:
    Det är ca 30 minuters transfer, inte mer. Det är ju så bra att slippa åka till andra hotell på vägen, raka spåret till Sunwing

• Fru Fröken

Alicia72: Det finns inga restauranger i närheten och gatan utanför är hårt trafikerad utan direkta trottoarer. Tyvärr låter det inte som om detta är ett hotell för er då, själv älskar jag detta hotell, vi har varit där 3 ggr och varit nöjda med hotellets restauranger (har inte heller haft AI).

Jag kan verkligen rekommendera Sunwing resort på Cypern, där finns det mycket att välja på direkt utanför hotellet, dessutom tror jag att det är varmare där i påsk än på Rhodos.
    Lycka till!

Svar på tråden Sunwing Kallithea Rhodos nr 3