• Mimi83

    Lista för "83:or som börjat bebisverkstad"

    Okej! Nu har jag räknat lite..borde ha BIM 19/8 så kan nån uppdatera som har plustjänst! =) Inne på försök 3 nu då första barnet.

  • Mimi83

    Dax att uppdatera igen då nu när mensen kommit. =( nästa bim borde va den 10/9 för mig och då blir det 4e försöket med första barnet. Så nån som e plussmedlem kan gärna få uppdatera åt mig! =)

  • Mimi83

    BIM=BeräknadIckeMens....allstå när du ska ha mens men hoppas att få plus istället.
    Håller du muspekaren på BIM så får du upp en ruta där det står vad det betyder oxå! =)

  • Mimi83

    du skriver in när du har BIM och vilket försök och vilket barn du är på. Om du inte är plussmedlem så skriver du in det i ett vanligt inlägg så får någon av plussmedlemmarna uppdatera listan åt dig! =)

  • Mimi83

    Jag borde ha bim runt den 6/10 e och nu är det 5 e försöket med 1a barnet....nu va ju mensen sen nån dag så e lite osäker på hur den kommer att te sig nästa gång så sätt på de 6e den som kan och har plusmedlemskap. =) Tack!

  • Mimi83
    nattis83 skrev 2009-09-14 16:33:15 följande:
    jaha..då verkar det som att d inte tog 3.e försöket heller:(....hur ska detta gå??
    Va trist! =/
  • Mimi83
    nattis83 skrev 2009-09-15 09:34:24 följande:
    ja så nu är man ju inne på sitt 4.e försök snart.....vågar inte hoppas nå mera nu:(
    Tänk inte så! Blir femte försöket för oss nu sen när det är dax för ÄL! Visst jag har haft mina funderingar...kanske jag inte kan bli med barn...har ju aldrig varit d men jag vill inte tänka så...det får inte va så lixom. Slår bort sånna tänkar så fort de dyker upp för jag vill hoppas! Jag ska ha min bebis så e d bara! =) Jag tycker du ska hålla hoppet uppe! Det är ju inte försent än!!! =)
  • Mimi83
    nattis83 skrev 2009-09-16 12:08:13 följande:
    tack för dina snälla ord:)..jo men försöker ju hålla hoppet uppe...men jag blir extra stressad eftersom jag ``måste`` bli gravid senast typ nov om det ska funka med skolan och ekonomin som d var tänkt..händer inget inann det så blir jag tyvär tvungen att lägga ner bebisplanerna:(..det får mig att må dåligt.....fattar inte varf d inte blir nåt nu?jag har ändå blvit gravid på 1-2 försöket 3 ggr..nu vill d sig liksom inte bara......men du har väl ingen tidspress så.....du blir säkert gravid snart:)..det är ditt första va?.....själv så har jag två söner på 10 och snart 6 så jag känner ju av tidskillnaderna lite där åxå,hahah..
    Jobbigt o ha den där tidspressen! Förstår att det måste va jobbigt. Men e det verkligen helt kört då om det skulle bli senare? Nä jag har ingen tidspress på mig förutom min egen önskan att jag va gravid ...gärna redan igår. =P Ja hoppas det blir denna gång!! Är så less på att vänta o längta. Visst 5 mån e inte länge men det känns som flera år. Jepp första är det. Vill inte va för gammal heller vill kunna ha ork att leka med den lilla och va med lixom.
  • Mimi83
    nattis83 skrev 2009-09-18 14:31:21 följande:
    ..mmm...nu läser jag andra året på lärarhögskolan..e klar 2011..efter det ska jag börja jobba..de anställer inte ifall man är gravid...å om jag väntar tills jag hunnit jobba ca ett år så kommer min stora son hunnit fylla 14 år..å jag vill helst inte få en bebis när jag har en tonåring hemma,haha..sen så var meningen åxå att jag skulle studera samtiidgt som jag var mammledig...jag får nämligen den lägsta nivån å då har man rätt att ta ut studielån samtidigt...om jag skulle få barn när skolan var klar å bara få mammapenning så skulle vi inte klara oss ekonomiskt..så om jag blir gravid senast nov så himmer barnet precis fylla ett år när det blir dags för mig att börja jobba...det e ju inget roligt att börja jobba när man har en bebis hemma(om pappan e hemma med barnet)........nu börjar jag tro jag fått missfall igen i v 2...fick en kraftig blödning med kramp en vecka innan mensen ska komma..nu har d slutat...:(......men vi får hålla tummarna..hoppas du plussar nu i sep:)
    Aha då försår jag hur panerna ser ut. Kan förstå att man kanske inte vill ha en liten bebis då som behöver lugn och så har man en tonåring då som kanske är lite högljudd. Ja då hoppas jag o håller tummarna lite extra att ni hinner innan! =) Fy missfall...inge kul! Har aldrig haft vad jag vet iaf så jag vet inte hur det känns men d kan ju inte va så kul. Men kan det inte va tidig mens då? eller nått... =/
  • Mimi83
    nattis83 skrev 2009-09-19 09:43:59 följande:
    d började precis som förra missfallet å var likadnat.. tom tiden var likadan..exakt 12 dgar efter äggl...men nu hann jag ju inte ta ett tst innan som visade att jag var garvid..så jag vet ju inte 100%..men d verkar som det...:(då har jag fått 2 missfall på 4 månader......ska ringa gyn på mån å göra undersökning...när ska du ha din mens?
    Fy va trist! Men hade du inte kunnat testa då när du kännde av det du tror va missfall då? Om det va det så borde ju ändå det finnas hormon kvar...? Men ja om du får kolla hos gyn så är det ju bra iaf! Tror jag ska ha mensen den 6/10...kanske en dag tidigare eller en dag senare...d märker jag ju. =)
  • Mimi83

    Aha okej men kan dom se att det har varit nått där inne då så du kan veta säkert på att det va det? Ja jag får säga det samma och hoppas det tar sig i oktober för dig.... och mig hihi! Ja nån måste ju få plussa då oxå i tråden! =)

Svar på tråden Lista för "83:or som börjat bebisverkstad"