Inlägg från: Söderbönan71 |Visa alla inlägg
  • Söderbönan71

MAT, tips & idéer!

Hello!
    Tänkte förslå att vi delar med oss av våra bästa (sämsta!) tips när det gäller matlagning, burkmat, recept, välling mm
    ca 6-12 månader

Känner att det börjar bli lite dyrt med dubbel uppsättning samt att de bara vill ha välling/ersättning på tetra!

• Svar på tråden MAT, tips & idéer!
  • Söderbönan71

Wow, vad duktiga ni är och Fler än en, tar det inte lång tid? Befinner mig sedan tre veckor tillbaka i sommarstugan och ska vara här i en månad till. Vi har det ju lite mer primitivt här såklart än i Stockholm så jag ska verkligen försöka komma igång när jag kommer hem. Hur gör ni med gröt, visst måste de väl kunna äta vanlig havregrynsgröt om man mixar den?

• Söderbönan71

Hello tjejer!
    Vad jag blir inspirerad av era inlägg! Ska fixa iordning köttfärs och pasta imorgon.
    Toppen med idéer, tack!

• Söderbönan71

Hello tjejer, jag är så glad för alla bra tips!
    Min kille (7 mån)vaknar ett par gånger på kvällen/natten och gråter, då vill han ha välling. Det är enbart tetravälling som gäller. Är det någon som har något bra tips för avgiftning av nattmål. Jag vill ju inte att han ska väcka syrran.

De ratade min mat häromdagen men jag skyller på att det är mer primitivt här i stugan och att det kommer att bli bättre hemma, maken åt dock upp allt med god aptit!

• Söderbönan71

Tjohoo! Gjorde iordning egen köttfärssås igår som de åt upp!!
    Har plockat massor med blåbär och hallon. Några som har tips vad man kan göra åt 8 månaders med dessa?

Svar på tråden MAT, tips & idéer!