• Winglur

Hur lång tid tog 5 minuters metoden för er?

majskrok skrev 2009-07-14 09:02:22 följande:
    Det verkar inte ens som folk läst mina inlägg i den här tråden. Folk bara kritiserar. I alla fall så vaknar min dotter 5 gånger per natt och får välling 3 gånger. Annars kan hon inte somna om. Jag kör henne i vagnen över tröskeln på kvällarna för att få henne att somna. Det kan ta en timme. Hon är snart 1 år och vaknade ännu oftare när hon var liten. Jag tar promenader varje för och eftermiddag för att få henne att somna i vagnen. Jag har aldrig velat köra 5mm men efter att ha vaknat minst 5 gånger per natt i 1 års tid och provat nästan allt så provade jag det ändå. Det verkar inte ha fungerat och vad gör man då?
    Laktosintolerans? Mjölk/ägg allergi?
    Som någon skrev är det mkt möjligt att hon har ont i magen och är allergisk mot något.
    Min dotter vaknar tok mkt på nätterna och vi ska nu undersöka om det är nån form av allergi.

Själv skulle jag aldrig utsätta mitt barn för diverse kurer lr metoder.
    Men många har redan skrivit vad som händer med barnen så jag ska inte göra det jag oxå..
  • Winglur
    Queen70 skrev 2009-07-14 20:31:31 följande:
    Hjälpa....?? Haha....Säg som det är egentligen...Man försöker hjälpa sig själv att slippa det oerhört besvärliga med ett barn som behöver somna i famnen eller har mage att vakna på nätterna.
    Instämmer.
Svar på tråden Hur lång tid tog 5 minuters metoden för er?