• wewe

Skötväska: vilken rekommenderar du?

Ska köpa skötväska till första barnet, men är ju en djungel!

Vilket märke/modell rekommenderar du?
    Vilka funktioner är viktiga att ha?

Supertacksam för tips!!!

//Tack!

• Svar på tråden Skötväska: vilken rekommenderar du?
  • MammaPappaBarn

skip hop duo
    -praktisk, med ett stort fack och några mindre, även med dragkedja
    -smidig att hänga på vagnen
    -skön att ha på axeln
    -snygg

• mysmika

Jag köpte en snygg bag på New Yorker för en hundring, funkar hur bra som helst.
    Rymmer handduk, våtservetter, ersättning, flaskor, blöjor...mm..mm...
    Tänker ha den som vanlig väska sen, får den är så snygg!!!

• Petris o Limpan

Stadium har en för ca 100:- point zero tror jag den heter. Helt kanon. Lagom stor och hänger bra på handtaget på vagnen.

• Kakgumman

GR8X baby travel
    När man viker ut väskan är det det som bebis ska ligga på och facken är på sidorna. Dessutom går hela väskan att tvätta!

• jojoa75

Dyr, men helt klart värt sitt pris: jujube
    www.mylittlestar.se
    Man kan ju alltid hålla koll efter rea!

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Tokern

Petris o Limpan skrev 2009-07-13 22:54:01 följande:

Stadium har en för ca 100:- point zero tror jag den heter. Helt kanon. Lagom stor och hänger bra på handtaget på vagnen.
    Den har jag också köpt! Superbra väska!
  • mysmika

Hoppar bara in och frågar vad man egentligen ska ha en "riktig" skötväska till? Är det för att det är smarta fack i?
    Fattar ju att bebisen ska ligga på väskan, men jag menar, nästan överallt finns ju toa med skötbord, då fläker man ut hela väskan på skötbordet eller vad är tanken?
    Isåfall gillar jag bättre att bara ha en handuk att slänga på offentliga småäckliga skötbord, den är ju bara att rulla ihop och tvätta den, känns besvärligare att tvätta en hel väska...Men jag vet inte.....
    Tycker bara att det verkar vara dyrt, och jag har läst rätt många som ångrar just skötväskan....

• wewe

Jag undrar oxå över vilka funktioner en skötväska bör ha... (vad ska jag leta efter när jag väljer ?)

På offentliga toaletter, använder ni underlägget för skötbord, eller bara en handuk? För/nackdelar?

Många fack är att föredra?

Vad är det som skall få plats/vad brukar ni ha med i skötväskan?

Tack!!

• 2 små prinsessor

jag har en emmaljunga exclusive som jag är jättenöjd med, men skulle jag köpa en nu så skulle jag ta den nya som jag såg på ikea igår, för den såg toppen ut.

Svar på tråden Skötväska: vilken rekommenderar du?