Var passar en Playboytatuering in?
Vid vristen kanske?
Vid vristen kanske?
Där hade jag satt den, för jag gillar själv den kaninen
Jag tror att många kommer ångra flera andra tatueringar man gör när man e 50 år om det nu ska vara så!
Jag tycker självklart hon ska göra den, om hon nu vill det. Hon kan göra den på ett lite mer diskret ställe och så pass att det kan vara lätt att tatuera över den på något sätt senare, OM hon nu mot all förmodan skulle vilja göra det! 
Har själv 3 tatueringar!
nr 1 i svanken, ett tribehjärta som jag hade skrivit mina barns pappas namn i, men nu e det borta, då jag snyggt kunde fylla i hjärtat och det blev lika snyggt ändå! 
nr 2 mellan skuldrorna, två ödlor som representerar mig och min bästa vän!
nr 3 har jag vid troskanten och även detta är ett namn, min sambos namn!
Ska göra en tatuering på mitt vänstra ben så fort jag har råd och inte är gravid/ammar längre
Plus att jag ska skriva mina barnsnamn någonstans med!
Så jag tycker man ska göra det som man känner för, och bara kolla upp OM det går att fixa till om det skulle behövas, för säkerhetskull!
Nu hänger jag inte med? Måste man tro att man e "all that" bara för att man har en playboy kanin in tatuerat på sig? 
Jag fattar inte varför det e pinsamt med denna kanin, jag tycker den e fin och hon verkar ju med göra det! Så jag tycker man kan skippa snacket om varför hon INTE ska ha den.
Frågan löd ju: Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?