Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Var passar en Playboytatuering in?

I svanken tycker jag är fint inget fel med en playboytatuering. Jag gillar själva utseendet av den kaninen, det behöver ju inte betyda att man är "trashig" för det. Men den ska vara gjord i svart och ingen annan färg för att det ska bli snyggt tycker jag.

• Bevabus

Precis
    Och sen att den symbolen respresenterar Playboy tycker inte jag är alls farligt. Jag har följt den tv-serien och tycker de har en sund inställning till vad de gör när de viker ut sig. Dessutom är det smakfulla bilder och även ibland teman som är roliga. Det är inget man ska skämmas för, även fast jag själv aldrig skulle göra det. Det är härliga, vänliga människor som jobbar inom det företaget så., why not...

Mysan063 skrev 2009-07-14 14:54:53 följande:
    Ohhhhhhh finns det hopp?! :D Håller med dig fullständigt, även fast JAG skulle kanske inte skaffa en, isf en pytteliten :P
  • Bevabus

Precis så nu tycker jag alla ska sluta vara OT och svara "ingenstans" för det ÄR faktiskt att vara OT! Ts syster har redan bestämt sig för hon SKA ha tatueringen, så vilken kroppsdel tycker ni hon skulle sätta den på i så fall?? Ni som inte har ett vettigt svar kan dra.

Mysan063 skrev 2009-07-14 15:16:38 följande:
    Precis ;) Jag följde oxå serien, tjejerna verkar goa och är söta. Dom har roligt ihop och dessutom så HAR dom hjärna. Det är ju bara deras jobb!
  • Bevabus

Kanske TS bör starta en ny tråd med en regel att man inte får skriva "ingenstans" då alla som kallar sig "vuxna" på FL kanske inte är så mogna trots allt...
    Seriöst, ni beter er barnsligt just nu.

• Bevabus

Nej man beter sig barnsligt när man svarar "ingenstans" för att man inte gillar en persons idé om en tatuering när den redan bestämt att den ska ha den. När man frågar vart man tycker den ska sitta så är det på en KROPPSDEL man pratar om och om man svarar något annat så gör man det bara för att jävlas,och då är man väldigt, väldigt barnslig. Jag är bara 18 år och enligt er flesta här på FL dömd att vara omogen, medan jag var en av de få som klarade att ge ett moget svar på TS fråga. Bara ge er.

jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:43:18 följande:
    Haha beter man sig barnsligt för att man inte delar TS åsikt.
  • Bevabus

Det är detta jag menar. Hur omogen var inte den här meningen? Seriöst, ge er.

jaghopparhögt skrev 2009-07-14 15:48:41 följande:
    Ja du är fantastiskt duktig du.
  • Bevabus

Då har du fått stämpeln "slampig" av FL:s expertdomstol

Jag tycker det är snyggt och jag slår vad om att du inte är slampig

MUSDOKTOR skrev 2009-07-14 16:09:25 följande:
    Jag har en form av en playboy kanin på bröstet
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?